شناسهٔ خبر: 29401315 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

«زهرا خلیلی‌ثمرین» رتبه چهارم مسابقات قرآن دبی را دریافت کرد + عکس

گروه مسابقات ــ سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دبی ویژه بانوان امروز با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد و نفرات برتر معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

رتبه چهارم مسابقات بین‌الملی قرآن دبی برای نماینده ایرانبه گزارش ایکنا؛ با پایان یافتن رقابت‌های سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دبی، نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند که بر این اساس، زهرا خلیلی ثمرین، نماینده ایران در این مسابقات، رتبه چهارم را به دست آورد.
نماینده کشورمان در این مسابقات بعد از نمایندگان کشورهای بحرین، سنگال و الجزایر، رتبه چهارم را به دست آورد. مراسم اختتامیه این مسابقات ساعت 19 امروز 25 آبان ماه برگزار و طی آن از رتبه‌های برتر این دوره از مسابقات تجلیل شد.
زهرا خلیلی ثمرین روز 20 آبان در جایگاه متسابقان این مسابقات حاضر شد و به پنج سوال هیئت داوران طی دو نوبت صبح و بعدازظهر پاسخ داد که مورد تشویق حاضران در سالن قرار گرفت.

زهرا متولد سال ۸۴ است. او نخستین فرزند خانواده است و به صورت مادرزادی و به دلیل مشکل ژنتیکی نابیناست. فاطمه صبحی، مادر این حافظ نوجوان معتقد است علت علاقه‌مندی زهرا به حفظ قرآن، صوت قرآنی است که در دوران بارداری مدام گوش می‌داده است. برای آشنایی با زهرا خلیلی، اینجا کلیک شود.

رتبه چهارم مسابقات بین‌الملی قرآن دبی برای نماینده ایران

انتهای پیام

نظر شما