شناسهٔ خبر: 29400437 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رولوشن، خودروی سوپر اسپرت شرکت رادیکال معرفی شد+ تصاویر

به تازگی اولین محصول شرکت خودروسازی رادیکال توسط یکی از بنیان‌گذاران این شرکت معرفی شد. نام این محصول رولوشن است.

صاحب‌خبر -

رولوشن، خودروی سوپر اسپرت شرکت رادیکال، معرفی شد + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از بنیان‌گذاران شرکت خودروسازی رادیکال (Radical) اولین محصول برند نوپای رولوشن ریس‌کارز (Revolution Racecars) را معرفی کرد. بیشتر محصولات این شرکت خودروسازی و مدل SR8 RSX که سال پیش رونمایی شده بود همگی از پیشرانه تولید سوزوکی استفاده می‌کنند، اما این خودرو این گونه نیست.

مدلی که به تازگی توسط این شرکت ساخته شده است Revolution نام دارد. این کلمه در انگلیسی به معنای انقلاب است. از نام این خودرو افکاری که پشت ساخت آن است مشخص می‌شود. ایجاد یک انقلاب در صنعت خودروسازی هدف این شرکت است.

رولوشن، خودروی سوپر اسپرت شرکت رادیکال، معرفی شد + تصاویر

رولوشن یک خودروی دو نفره بسیار سبک است. این محصول مشخصاتی شبیه به خودروهای مسابقه‌ای دارد. زیر کاپوت این خودرو پیشرانه‌ی V6 ساخت فورد با حجم ۳.۷ لیتر و قدرت ۳۰۰ اسب بخار قرار دارد. این محصول یک خودروی دیفرانسیل عقب است که از یک جعبه دنده شش سرعته استفاده می‌کند. در جعبه دنده این خودرو از فناوری‌ استفاده شده در خودروهای رالی WRC به کار رفته شده است. در واقع باید گفت روش کارکردن با دنده این خودرو و افزایش و کاهش سرعتش مشابه خودروهای فرمول یک است.

رولوشن، خودروی سوپر اسپرت شرکت رادیکال، معرفی شد + تصاویر

هنگامی که در ابتدای متن گفتیم این خودرو بسیار سبک است شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که وزنش چقدر است. رولوشن 675 کیلوگرم وزن دارد. بدنه این خودرو یکی از دلایل سبک بودن آن است. بدنه‌ی این خودرو از جنس فیبر کربنی است و توسط DD-Compound آلمان تولید شده است. روشی که برای ساختن بدنه رولوشن استفاده شده است در جای خودش جالب است. برای ساختن بدنه این خودرو از روش تزریق کربن استفاده شده است. این روش توسط دومنیک دیرکس توسعه پیدا کرده است.

رولوشن، خودروی سوپر اسپرت شرکت رادیکال، معرفی شد + تصاویر

علاوه بر وزن پایین این خودرو، هزینه نگهداری آن نیز بسیار پایین است. باید گفت که رولوشن مثل محصولات رادیکال، عملکرد فوق‌العاده‌ای در هنگام رانندگی و فرمان‌پذیری دارد. این یعنی همه از رانندگی با این خودرو لذت می‌برند.

 

بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر

انتهای پیام/

خودروی جدید رادیکال معرفی شد

برچسب‌ها:

نظر شما