شناسهٔ خبر: 29399524 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

صدای تلویزیون الاقصی خاموش شدنی نیست

صاحب‌خبر -

نمایندگان رسانه ها و شخصیت های لبنانی ظهر امروز (جمعه) ضمن محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی، با شبکه تلویزیونی «الاقصی» وابسته به جنبش حماس که ساختمان آن در غزه سه شنبه گذشته از سوی صهیونیست ها بمباران و کاملا تخریب شد، اعلام همبستگی کردند.

به گزارش ایرنا، شخصیت های سیاسی و فرهنگی و نمایندگان رسانه های دیداری، شنیداری، نوشتاری و الکترونیکی لبنانی و برخی کشورهای همسو با جریان مقاومت، با گردهمایی در ساختمان شبکه تلویزیونی «المنار» وابسته به حزب الله لبنان در حومه جنوبی بیروت، جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در خاموش کردن هر صدای مخالف را به شدت محکوم کردند.
«حسین الحاج حسن» نماینده حزب الله در پارلمان و وزیر کابینه انتقالی لبنان در سخنانی خاطرنشان کرد: امیدوار بودیم که عدالت جهانی همانگونه ای باشد که تبلیغ می کنند، اما حقیقت روشن پیش روی ما این است که مشروعیت، قدرت و آزادی همه با مقاومت فقط بدست می آید.

«راجی الهمص» مدیر روابط عمومی شبکه تلویزیونی الاقصی نیز که از طریق ویدیو کنفرانس از غزه سخنرانی می کرد، با یادآوری اینکه پخش این شبکه پس از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی و تخریب کامل ساختمان آن، فقط برای دقایق کوتاهی قطع شد، گفت: اکنون که شما بر همبستگی با مقاومت فلسطین گرد هم آمدید و بر آن تاکید دارید، برخی مشغول عادی سازی روابط با صهیونیست ها هستند.
وی افزود: از این رو مردم ما باز هم امروز در غزه با شرکت در راهپیمایی های بازگشت، بر گزینه مقاومت پافشاری و اعلام می کنند که عادی سازی روابط با دشمن خیانت است و انزجار خود را از خائنان فریاد می کشند.
«ابراهیم فرحات» مدیر شبکه المنار نیز در سخنانی تاکید کرد: صدای مقاومت هر قدر هم هزینه داشته باشد، خاموش نخواهد شد و بیش از گذشته در جهان بلند خواهد شد.
شبکه الاقصی در کوی نصر شهر غزه قرار داشت که پیش از این در تهاجم ددمنشانه صهیونیست ها به غزه در تابستان سال 2014 (تیرماه 93) هم هدف حمله هوایی جنگنده های صهیونیستی قرار گرفته بود.

برچسب‌ها:

نظر شما