شناسهٔ خبر: 29399483 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

اسباب‌بازی آهنربایی، روده پسربچه آمریکایی را سوراخ کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، والدین یک پسربچه 6 ساله ساکن ایالت یوتا پس از آنکه به مدت سه روز شاهد استفراغ و دل‌درد فرزندشان بودند تصمیم گرفتند وی را به بیمارستان منتقل کنند، جایی که رادیوگرافی شکم این کودک وجود 14 قطعه کوچک آهنربا را در دستگاه گوارش وی به نمایش گذاشت. قطعاتی که بر اثر جذب یکدیگر به سوراخ شدن روده کوچک و نشت صفرا به دورن محوطه شکمی منجر شده بودند.

این کودک درباره علت بلعیدن قطعات آهن ربا گفته که در حالی که مخفیانه با اسباب‌بازی‌های برادرش بازی می‌کرده متوجه نزدیک شدن برادرش شده و برای پنهان کردن اسباب‌بازی‌ها آنها را در دهانش گذاشته و سهوا قورتشان داده.

این دانش‌آموز کلاس اول، که اکنون بیش از دو هفته از بستری شدنش در بیمارستان می‌گذرد پس از پشت سرگذاشتن سه عمل جراحی، همچنان دچار تب بالاست و هنوز توانایی خوردن و آشامیدن را به دست نیاورده.

خانواده این کودک، برای جمع‌آوری مبلغی 10هزار دلاری برای درمان وی در فضای مجازی فراخوان داده‌اند و تا به حال توانسته‌اند 1600 دلار جمع‌آوری کنند.

کمیسیون ایمنی محصولات، در سال 2012 بر اساس تحقیقاتی که حکایت از افزایش آمار بلعیدن آهنرباهای اسباب‌بازی توسط کودکان و نوجوانان داشت، دادخواستی برای ممنوعیت فروش آهنرباهای اسباب‌بازی را تنظیم کرد اما دادگاه در نهایت به نفع سازندگان این اسباب‌بازی‌ها رای داد.

خوردن اهن ر با

خوردن اهن ر با

خوردن اهن ر با

خوردن اهن ر با

برچسب‌ها:

نظر شما