شناسهٔ خبر: 29399433 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه کیش :

اتحاد و پرهیز از اختلاف مهمترین نیاز امروز دنیای اسلام است

کیش - ایرنا - امام جمعه کیش گفت: اتحاد، همدلی و پرهیز از اختلاف در شرایط کنونی مهمترین نیاز مسلمین و کشورهای اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلیمن احمد حسن‌زاده امام جمعه کیش در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته وحد ت و خجسته میلاد پیامبر اکرم (ص ) افزود: نامگذاری هفته وحدت از ابتکارات نظام جمهوری اسلامی و فرصتی مغتنم برای طرح نیاز های امروز جهان اسلام است .
وی، از تلاش معامله گرانه آمریکا برای حفظ بن‌سلمان به‌عنوان عامل شرارت درمنطقه ، تشدید حملات آل سعود به یمن و جنایات رژیم صهیونیستی به عنوان مسائل بحران آفرین، در جهان اسلام و منطقه نام برد و افرود: این مسائل لزوم وحدت مسلمین را بیش از پیش مورد تاکید قرار می دهد.
امام جمعه کیش با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: یکی از مشکلات بزرگ کشور، استفاده نکردن از ظرفیت‌های بزرگ و فراوان کشور از جمله ظرفیت‌های جغرافیایی، فرهنگی، انسانی، منابع زیر زمینی و گستره آبی است .
حسن زاده ادامه داد: معادن در ایران یک ظرفیت عظیم است که با مدیریت صحیح، اصلاح قوانین اداری پیچیده و دست و پاگیر و تامین نیروی انسانی می توان تمامی مشکلات را حل کرد که بر اثر سوء مدیریت نتوانستیم از اینها استفاده درست ببریم.
وی ضمن تبریک هفته بسیج افزود: بسیجی واقعی از نگاه امام‌خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب کسی است که ویژگیهای مانند ایمان، اخلاص، دشمن شناس، پیش‌رو، خط شکن، آرمان گرا، واقع بین، منظم و قانون مدار برخوردار باشد.
1341 / 1339

برچسب‌ها:

نظر شما