شناسهٔ خبر: 29399432 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

ربودن كودك 2 ساله مقابل چشمان پدر و مادر

مرد رواني كه كودك دوساله‌اي را ربوده بود در بازجويي‌ها ادعا كرد كه خيال كردم فرزند خودم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ما، چندي قبل مأموران پليس با تماس شهروندي از حادثه كودك‌ربايي در يكي از خيابان‌هاي شرقي پايتخت با خبر و راهي محل شدند.

مأموران در محل حادثه دريافتند لحظاتي قبل مرد جواني پسر بچه دوساله‌اي را مقابل چشمان پدر و مادرش ربوده اما در تعقيب و گريز خانواده كودك و همسايه گرفتار مي‌شود.

پدر كودك دوساله گفت: دقايقي قبل همراه همسر و پسر دو‌ساله‌ام از خانه بيرون آمديم تا به بازار برويم. پسرم كمي از ما جلو‌تر حركت مي‌كرد كه مرد ناشناسي او را بغل گرفت و پا به فرار گذاشت. در حالي كه پسرم گريه مي‌كرد مرد كودك‌ربا به فرار خود ادامه‌ مي‌داد. من و مادرش كه شوكه شده‌بوديم با داد و فرياد از همسايه‌ها درخواست كمك كرديم و به تعقيب بچه دزد پرداختيم تا اينكه در نهايت پس از تعقيب و گريز طولاني متهم را با كمك همسايه‌ها دستگير كرديم.

پس از طرح اين شكايت مأموران متهم را به اداره پليس منتقل كردند.

متهم در بازجويي‌ها در ادعايي گفت: چندي قبل همسرم همراه فرزند خردسالم مرا ترك كردند و تنها گذاشتند. خيلي دلم براي فرزندم تنگ شده بود و هر وقت به داخل خيابان مي‌رفتم و كودكي را مي‌ديدم خيال مي‌كردم فرزند خودم است و به همين خاطر فرد ناشناسي به من دستور مي‌داد او را با خودم ببرم. لحظه حادثه اين كودك را تنها داخل كوچه ديدم و خيال كردم فرزندم است و او را بغل كردم و از محل به سرعت گريختم كه دستگير شدم.

متهم پس از بازجويي به دستور قاضي سهرابي، بازپرس شعبه نهم دادسراي امور جنايي تهران به پزشكي قانوني معرفي شد كه مشخص شد وي اختلال شخصيتي دارد كه براي مداوا به بيمارستان رواني معرفي شد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما