شناسهٔ خبر: 29399176 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

​امام جمعه موقت گرگان:

سانحه کاروان وزیر تعاون برای ما بسیار سنگین بود/ «نوربخش» فردی متدین و در خدمت جامعه بود

امام جمعه موقت گرگان با تسلیت درگذشت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاونش در گرگان گفت: انصافاً این سانحه رانندگی برای ما حادثه بسیار سنگینی بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب از گرگان، حجت‌الاسلام قاسم لیوانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گرگان، با بیان اینکه کبر و غرور صفتی زشت و نکوهیده است، اظهار کرد: کسانی که دچار کبر و غرور شدند فریب دنیا را خوردند و نابودی و زوال را پیشه خود کردند.

وی با بیان اینکه عاقبت انسان‌های مغرور عبرت تاریخ شده است، تصریح کرد: کسانی که به دنیا تکیه کنند و نه به خدا؛ این افراد از دنیا ناامید خواهند شد.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به سانحه رانندگی کاروان وزیر تعاون در گرگان و ضمن تسلیت درگذشت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاونش اظهار کرد: حادثه روز گذشته بسیار تلخ بود و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به همراه جمعی از معاونان خود برای افتتاح و کلنگ‎زنی جمعی از پروژه‎ها به استان گلستان سفر کرده بودند تا در خدمت مردم و جامعه باشند متأسفانه بر اثر تصادف در دوربرگردان شصت‎کلا مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاونش جان خود را از دست دادند.

لیوانی با اشاره به اینکه انصافاً این سانحه رانندگی برای ما حادثه بسیار سنگینی بود و برای خانواده‎های آنها خاطره تلخی خواهد بود، گفت: در گذشته برادر آقای نوربخش که رئیس بانک مرکزی بود در جاده شمال تصادف کرد و دیروز ایشان هم در جاده شمال تصادف کردند که برای خانواده آنها یادآور خاطرات تلخ گذشته شد.

وی مرحوم نوربخش را از پزشکان متدین دانست و افزود: ایشان که فوق تخصص داشت همیشه در خدمت جامعه بود و در دوران خدمت به‎ویژه در پُست فعلی زحمات بسیاری کشیدند و  امیدوارم خداوند روح این دو عزیز را با روح امام حسن عسکری(ع) محشور کند.

امام جمعه موقت گرگان متذکر شد: شاید خانواده‎های آنها احساس کنند که ما میزبان خوبی برای آنها نبودیم اما در واقع اینطور نبود ما کوتاهی نکردیم و این حادثه اتفاقی بود که رخ داد و برای ما بسیار سنگین بود.

لیوانی در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) بیان کرد: در طول حیات امام حسن عسکری(ع) فشارهای زیادی از سوی خلیفه به حضرت تحمیل شد و مدتی امام حسن عسکری(ع) را زندانی کرده بودند.

وی با گرامیداشت آغاز امامت امام عصر(عج) افزود: بعد از شهادت امام حسن عسکری(ع) نوبت امامت به امام عصر(عج) رسید که همه منتظر ظهور حضرت هستیم و امیدواریم روزی خداوند این ودیعه خود را ظاهر کند و به نابه‌‌سامانی‌های بشریت خاتمه دهد و ظلم، ستم و بی‌عدالتی از جامعه بشری رخت بندد، همانطور که پیامبر(ص) فرمودند زمین را پر از عدل و داد می‌کند.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به 27 آبان ماه سالروز آزادسازی گروگان‌های زن سیاه‌پوست به فرمان امام راحل ابراز کرد: وقتی دانشجویان پیرو خط امام (ره) سفارت آمریکا را تسخیر کردند امام راحل دستور دادند افراد سیاه‌پوست و زنان آزاد شوند که این سیاست حساب‌شده امام راحل تأثیر بسیاری در زنان و سیاه‌پوستان آمریکایی در سراسر دنیا داشت.

انتهای پیام/

نظر شما