شناسهٔ خبر: 29398700 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

راننده پژو راه را بر آمبولانس بست، بیمار قلبی درگذشت

باشگاه خبرنگاران نوشت: غلام نیا روشن سخنگوی سازمان اورژانس بابل گفت:طی تماس شهروندان با اورژانس ۱۱۵ بابل مبنی بر وضعیت اورژانسی بیمار قلبی بلافاصله تکنسین‌های اورژآنس به محل اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

وی افزود: تکنسین‌های اورژانس پس ارائه خدمات درمانی اورژانسی به بیمار قلبی و به دلیل وخامت حال، بیمار باید با آمبولانس از سه راه سجادیه امیرکلا به سمت بیمارستان انتقال داده شود که بی توجه راننده خودرو۲۰۶ به آژیرها پی درپی آمبولانس مانع سرعت حرکت امبولانس در هنگام انتقال بیمار ارست قلبی تنفسی به بیمارستان شد.

غلام نیا روشن گفت: دراین ماموریت بیمار جان باخت.

سخنگوی سازمان اورژانس بابل افزود: دیروز ماموریتی به مرکز دیسپچ سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل در معاونت بهداشتی در خیابان مدرس نرسیده به میدان باغ فردوس گزارش شد که بلافاصله مرکز دیسپچ، تکنسین‌های پایگاه رضی کلا به محل حادثه اعزام کرد.

وی گفت: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ پس از اقدامات پزشکی اولیه بیمار را انجام دادند و بیمار پس از بهبودی و درمان در محل شد.

وی افزود: بعد از پایان ماموریت، آمبولانس اورژآنس خواست از مرکز بهداشت خارج شود که راننده پژو پشت سر آمبولانس پارک می‌کند و به تکنسین‌های اورژانس اعلام می‌کند تا یک ساعت منتظر باند تا کارش تمام شود.

سخنگوی سازمان اورژانس بابل گفت: تکنسین‌های اورژانس بلافاصله با ۱۱۰ تماس می‌گیرند و راننده پژو با متوجه شدن تماس با کلی بحث و توهین به تکنسین اورژانس خودرو خود را برداشت و رفت.

1717

نظر شما