شناسهٔ خبر: 29398276 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بسیج مایه سرافرازی ایران اسلامی

نماينده ولي فقيه در استان وامام جمعه يزد : بسيج شجره طيبه اي است که با کمک آن ايران اسلامي در طول چهار دهه گذشته در جهان سر افراز شده است .

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، آیت الله ناصری در خطبه های نماز جمعه یزد با تسليت سالروز شهادت امام حسن عسکري (ع) گفت آن حضرت در مدت کوتاه امامت خود موفق شد به اهداف بلندی در هدايت مردم دست پيدا کند .

امام جمعه یزد  با اشاره به حساسيت دوره امامت آن بزرگوار افزود به رغم اينکه امام حسن عسکري ع سخت زير کنترل حکام ظالم زمان خود بود موفق شد با نظارت بر پايگاه هاي مردمي و پشتيباني از مردم و افزايش درجه آگاهي آنها مردم  را در برابر ظلم و ستم حکام زمان در گسترش دين حقه الهي پايدار سازد .

خطيب نماز جمعه يزد افزود: مخفي نگاه داشتن حضرت مهدي (عج) از چشمان خونبار حکام آن زمان به عنوان فعاليت مهم ديگر امام حسن عسکری ع بود  و ايشان به هرترتیبی  فکر غيبت را در اذهان و افکار مردم رسوخ داد وبه آنها فهماند که اين مسئوليت اسلامي را بايد تحمل کنند .

آيت الله ناصري همچنين با تهنيت آغاز امامت حضرت بقيه الله الاعظم (عج) اظهار اميد واري کرد با ظهور منجي  عالم از وجود حکام وانسان هاي خبيث پاک شود و دل مومنان با ديدن روي مبارکش تسکين يابد.

امام جمعه  يزد همچنين در ادامه سخنان خود با گراميداشت فرارسيدن هفته بسيج افزود بسيج شجره طيبه اي است که با کمک آن ايران اسلامي در طول چهار دهه گذشته در جهان سر افراز شده است  و با گسترش اين تفکر در ساير کشور ها نظير عراق و يمن مايه پيروزي ملت هاي مومن ومستضعف آن ها شده است .

آيت الله ناصري گفت: اگر ملت عراق توانست در برابر دشمنان تکفيري داعش و ملت ايران در برابر خباثت هاي آل سعود مقاومت کنند دلیل آن چيزي غير از توکل به خدا و اتحادي که به شکل بسيج مردمي جلوه گر شد نبود.

نظر شما