شناسهٔ خبر: 29398164 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

محمد ابراهیمی: کمالوند انگیزه مربیگری در لیگ دسته اول را نداشت/ امیدوارم خیلی زود به جمع مدعیان اضافه شویم

R1015203/P1015145/S31,3,27/CT1

محمد ابراهیمی، مهاجم تیم فوتبال اکسین البرز تأکید کرد که سرمربی سابق این تیم، انگیزه لازم را برای کار کردن در لیگ دسته اول نداشته است.

صاحب‌خبر -

محمد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت اکسین بعد از تغییراتی که در کادر فنی این تیم ایجاد شد، گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد. ما در بازی‌های گذشته هم نمایش خوبی داشتیم، ولی واقعاً بدشانسی آوردیم. بعد از رفتن کمالوند، نصرتی هدایت تیم را بر عهده داشت که در دو بازی چهار امتیاز گرفتیم و حالا هم مسئولان باشگاه مجتبی حسینی را انتخاب کرده‌اند که امیدوارم با این مربی موفق باشیم و خیلی زود به جمع مدعیان اضافه شویم.

وی در رابطه با اینکه چرا کمالوند با اکسین نتایج ضعیفی گرفت، خاطر نشان کرد: من این را قبول ندارم که نتایج ضعیف بود و دیدید که با کسب چهار امتیاز چند پله بالا آمدیم. همان‌طور که خود کمالوند گفت، این مربی برای کار در لیگ دسته اول انگیزه لازم را نداشت. کمالوند چند سال پیش در لیگ دسته اول کار کرده بود و بعد از سال‌ها دوباره این شرایط را تجربه کرد. این در حالی است که خیلی چیزها نسبت به آن زمان عوض شده است.

مهاجم تیم فوتبال اکسین البرز در واکنش به اینکه گفته می‌شود بعد از رفتن فراز کمالوند، احتمالاً او هم از این تیم جدا خواهد شد، تصریح کرد: فعلاً که اتفاقی نیفتاده است و اگر هم خبری باشد، باشگاه اعلام خواهد کرد. تمرکز ما فعلاً روی تمرینات و بازی‌هاست.

انتهای پیام/

نظر شما