شناسهٔ خبر: 29398145 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان؛

رختکن آنقدر سرد بود که نتوانستیم ذهن بازیکنان را متمرکز کنیم/تغییر سالن مسابقه در آخرین لحظه

زهرا مرتضی زاده گفت: رختکن آنقدر سرد بود که نتوانستیم ذهن بازیکنان را درباره بازی متمرکز کنیم. سالن آماده نبود و در یک صحنه نزدیک بود بازیکن ما در اصابت با دیوار گردنش بکشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، زهرا مرتضی‌زاده سرمربی تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان پس از دیدار تیمش با هیرو تهران اظهار کرد: به هیچ عنوان از شرایط میزبانی تیم هیرو راضی نبودیم. روز که رسیدیم به ما اعلام کردند در سالن حیدرنیا با هیرو به میدان می روید. اصلا فرصت حتی یک جلسه تمرین را هم پیدا نکردیم. در حالی که از یک ماه پیش مشخص شده بود در سالن زعفرانیه بازی برگزار می شود.

وی گفت: ما از منطقه گرمسیر به اینجا آمدیم، رختکن آنقدر سرد بود که نتوانستیم ذهن بازیکنان را درباره بازی متمرکز کنیم. سالن آماده نبود و در یک صحنه نزدیک بود بازیکن ما در اصابت با دیوار گردنش بکشد.

مرتضی زاده با عنوان اینکه 50 درصد از باخت ما به دلیل شرایط بدنی بازیکنان و میزبانی تیم هیرو تهران بود، افزود: صبح روز چهارشنبه به تهران رسیدیم و فهمیدیم قرار است در سالن حیدرنیا بازی کنیم در حالیکه قرار بود در سالن زعفرانیه به میدان برویم. مسئول حیدرنیا به ما گفت، اگر از قبل اطلاع داده بودید به شما یک سانس تمرینی اختصاص می دادیم.

لازم به ذکر است که دیدار تیم های بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان و هیرو تهران از هفته سوم لیگ برتر، با نتیجه 86 بر 65 به سود هیرو به پایان رسید.

همچنین پالایش نفت آبادان که فصل گذشته عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور را به دست آورد و امسال نیز مدافع عنوان قهرمانی محسوب می شود، در دو دیدار گذشته خود در فصل جاری لیگ برتر به پیروزی رسیده بود.

 

 

 

نظر شما