شناسهٔ خبر: 29398129 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی | لینک خبر

وزیر بهداشت در حاشیه آغاز عملیات ساخت بیمارستان 220 تختخوابی حضرت رسول اکرم(ص) خدابنده:

بیمارستان های در حال ساخت در دولت تدبیر و امید با سرعت قابل قبولی تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری خواهند رسید

صاحب‌خبر -

وزیر بهداشت در حاشیه آغاز عملیات ساخت بیمارستان 220 تختخوابی حضرت رسول اکرم(ص) خدابنده، گفت: امیدواریم این بیمارستان پس از ساخت و احداث در کنار بیمارستان۱۶۰ تختخوابی خدابنده خدمات درمانی خوبی ارائه دهد.

به گزارش وبدا، دکتر سید حسن هاشمی ابراز امیدواری کرد تا پایان ماه ، عملیات اجرایی ساخت بیمارستان 220 تختخوابی حضرت رسول اکرم(ص) خدابنده شروع شودو در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

دکتر هاشمی با اشاره به نامشخص بودن زمان بهره برداری برخی بیمارستان ها در کشور، گفت: امید است در باقیمانده دولت تدبیر و امید همه بیمارستان های در حال ساخت این دولت با سرعت قابل قبولی به بهره برداری رسد.  

وزیر بهداشت در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه بیمارستان های جدید دیگر در کشور ساخته خواهد شد، گفت: به دلیل وجود برخی موانع و مشکلات از نظر بودجه در دولت و مجلس ، ابتدا باید پروژه های نیمه تمام ، تمام شود و بعد پروژه های جدید شروع شود.

دکتر هاشمی در پایان با اشاره به محرومیت شهرستان خدابنده و کم لطفی های صورت گرفته برای این شهرستان، گفت: ممکن است موارد این چنین استثنا در کشور باشد که باید دولت و مجلس توجه مضاعفی داشته باشند./۲۰۳

نظر شما