شناسهٔ خبر: 29397863 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

آیت‌الله طبرسی:

تهدید‌های دشمن بی اثر است

امام جمعه ساری با اشاره به تشدید تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران گفت: این تهدید‌ها علیه جامعه دینی و حسینی فایده‌ای ندارد.

صاحب‌خبر -

تهدیدهای دشمن علیه جامعه دینی و حسینی ایران فایده ای نداردبه گزارش دفاع پرس از ساری، آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری در خطبه های نماز جمعه امروز این  شهر با اشاره به تشدید تحریم های آمریکا علیه ملت ایران اسلامی خطاب به ترامپ اظهار داشت: این تهدیدها علیه جامعه دینی و حسینی فایده‌ای ندارد؛ زیرا مردم ما با بصیرت هستند و توطئه های دشمنان را می شناسند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های داخلی برای مقابله با تحریم ها خطاب به ترامپ اظهار داشت: دیگر طاغوت و رژیم ستمشاهی برنمی‌گردد و باید ترامپ بداند که زمانه دیگر به عقب بازنخواهد گشت.

امام جمعه ساری همچنین به پیروزی های مردم و مبارزان فلسطین علیه رژیم غاصب اسرائیل اشاره و اضافه کرد: زلزله سیاسی در رژیم صهیونیستی رخ داده است و شلیک حدود ۵۰۰ موشک ظرف دو روز به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین، به ویژه رژیم غاصب را به خاک مالیده است.

این مسئول در بخشی از سخنانش اوضاع و وضعیت مردم یمن را در سه سال گذشته اسفبار خواند و گفت: وحشی ترین و ظالمانه ترین تحریم غذا و دارو علیه مردم یمن صورت گرفته است؛ اما استکبار بداند این قرن، قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران است و وعده الهی محقق می شود.

طبرسی همچنین با اشاره به اینکه وضعیت کارهای روزمره مازندران حالت رکود یافته است، از وزارت کشور و دولت خواست تا زودتر تکلیف استاندار مازندران را روشن کند.

وی با تقدیر از قوه قضاییه در مجازات و اعدام سلطان سکه و همدستش از مسئولان دستگاه قضایی خواست تا بازار و اقتصاد کشور را مهار و با اخلال‌گران اقتصادی برخورد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما