شناسهٔ خبر: 29397526 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

وحدت عامل پيروزي مسلمانان در برابر دشمنان است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - اراک - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان مرکزي گفت: اتحاد، وحدت و همدلي عامل پيروزي مسلمانان و دنياي اسلام در برابر دشمنان قرآن است.

به گزارش ايرنا، آيت الله «قربانعلي دري نجف آبادي» در خطبه هاي نماز جمعه اراک با تبريک سالروز ولادت پيامبر گرامي اسلام (ص) و گراميداشت آغاز هفته وحدت افزود: وحدت مسلمانان يک تکليف و ضرورت مهم براي توسعه، پيشرفت، پيروزي و ايستادگي مسلمانان در برابر دشمنان است.
وي ادامه داد: کشورهاي عربي بايد به جاي همراهي با رژيم جعلي اسرائيل، با اتحاد و وحدت بايد در برابر زياده خواهي ها و به خاک و خون کشيدن زنان و بچه ها در فلسطين اشغالي ايستادگي کنند.
امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام و قرآن به دليل ترس از وحدت و اتحاد يک ميليارد و 600 ميليون مسلمان در کشورهاي مختلف جهان، توطئه هاي گوناگون ايجاد تفرقه و دشمني در بين آنان را در دستور کار خود قرار داده اند.
آيت الله دري نجف آبادي افزود: نياز است مسلمانان جهان با تشکيل اتحاديه بين المللي جهان اسلام قدرت و عزت دنياي اسلامي را بيش از پيش در جهان افزايش داده و در برابر توسطئه هاي دشمنان ايستادگي کنند.
وي در بخش ديگري از خطبه هاي نماز جمعه اراک با گراميداشت هفته بسيج گفت: بسيج يکي از يادگار هاي امام خميني(ره) در جمهوري اسلامي بوده و نياز است فرهنگ بسيجي در تمامي حوزه هاي فرهنگي، نظامي، اجتماعي و اقتصادي مطرح و گسترش يابد.
نماينده ولي فقيه در استان مرکزي روحيه بسيجي را از جمله عوامل مهم پيروزي انقلاب و جنگ تحميلي دانست و گفت: اکنون نيز گسترش هرچه بيشتر روحيه بسيجي در جامعه کليد پيروزي جمهوري اسلامي و شکست دشمنان در جنگ اقتصادي عليه کشور است.
آيت الله دري نجف آبادي ياد آور شد: آژانس انرژي اتمي براي سيزدهمين بار پايبندي جمهوري اسلامي ايران به برجام را اعلام کرد.
امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: نياز است سازمان ملل بايد رژيم اسرائيل و آل سعود که زنان و بچه ها را در غزه و يمن به خاک و خون کشيده اند، محکوم کند.
بزرگداشت سالروز ازدواج حضرت محمد(ص) با حضرت خديجه (س)، تشکر و قدر داني از دستگاه قضا براي برخورد با متخلفان ارزي، درگذشت مدير عامل و معاون حقوقي و امور مجلس سازمان تامين اجتماعي در هنگام ماموريت از ديگر محورهاي خطبه هاي نماز جمعه اراک بود.
نماز عبادي سياسي نماز جمعه در 33 نقطه استان مرکزي برگزار مي شود.
1955/3075
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما