شناسهٔ خبر: 29397437 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

محمد غلامی: مطمئن باشید سپیدرود در پایین جدول نمی‌ماند/ با شکست دادن فولاد روحیه گرفتیم

محمد غلامی، مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: جایگاه تیم ما در پایین جدول نیست و قطعاً در هفته‌های آینده از انتهای جدول جدا خواهیم شد.

صاحب‌خبر -

محمد غلامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد وضعیت فعلی تیمش و برد سرخپوشان برابر فولاد خوزستان در زمین حریف گفت: بعد از اینکه پارس جنوبی را در زمین خودمان شکست دادیم، در بازی با فولاد هم فقط دنبال برد بودیم. البته بازی در زمین فولاد سختی های خاص خودش را داشت و آنها هم با وضعیت نه چندان خوبی که داشتند دنبال گرفتن سه امتیاز بودند. خدا را شکر که یک برد بسیار مهم در بیرون از خانه به دست آوردیم و با شکست دادن فولاد برای بازی های آینده روحیه گرفتیم.

وی که در این بازی یک ضربه پنالتی را هم از دست داد، در این مورد اظهار داشت: دوست داشتم برای تیمم گل بزنم، اما متأسفانه پنالتی را از دست دادم و این برایم خوشایند نبود. تلاش می کنم تا در بازی های آینده برای سپیدرود گل بزنم تا این پنالتی را جبران کنم.

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود در خصوص حضور این تیم در رده های پایین جدول و اینکه آیا آنها نگران قرار گرفتن در منطقه سقوط نیستند، تصریح کرد: تیم ما بعد از آمدن علی کریمی شرایط خوبی پیدا کرد. مهمترین هدف کادر فنی و بازیکنان هم این است که نتایج بدی که سپیدرود گرفت را جبران کنیم. ما تیم خوبی داریم و البته کادر فنی هم تلاش می کند تا برای نیم فصل دوم تیم را تقویت کند. مطمئن باشید سپیدرود پایین جدول نمی ماند و هدف ما این است که به رده های بالای جدول برسیم.

غلامی درباره تقابل تیمش با نفت مسجدسلیمان در هفته سیزدهم لیگ برتر نیز بیان کرد: ما به اندازه کافی فرصت داریم تا خودمان را برای این بازی آماده کنیم. این یک بازی شش امتیازی است و باید در زمین خودمان از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و سه امتیاز را بگیریم تا موقعیت مان در جدول بهتر شود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما