شناسهٔ خبر: 29397436 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فوتبال جهان| برنده توپ طلای امسال از دید ادن اِزار

R1015161/P35350/S3,1410/CT10

فوتبال جهان - ادن ازار، هافبک بلژیکی چلسی خود را شایسته کسب توپ طلای امسال نمی‌بیند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادن اِزار که در جام جهانی 2018 روسیه یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال بلژیک بود، جایی که شاگردان روبرتو مارتینس به عنوان سومی این رقابت‌ها رسیدند، خود را شایسته کسب توپ طلای امسال «فرانس فوتبال» نمی‌بیند، این در حالی است که او شروع خوبی در فصل جاری با چلسی داشته و در 14 بازی از رقابت‌های مختلف 8 گل برای آبی‌های لندنی به ثمر رسانده و 4 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.  

ازار 27 ساله در پی برتری 2 بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال بلژیک مقابل ایسلند در لیگ ملت‌های اروپا در پاسخ به پرسش گزارشگر شبکه تلویزیونی «RTBF» بلژیک که «فکر می‌کنی امسال برنده توپ طلا شوی؟»، اظهار داشت: هدف من کسب توپ طلا نیست. هدف من لذت بردن از بازی‌ام در زمین‌های فوتبال است و اگر هم یک روزی موفق به کسب توپ طلا شدم که چه بهتر، اگر هم نشد مشکلی با این موضوع ندارم.

هافبک بلژیکی چلسی که پیش از این لوکا مودریچ را شایسته کسب توپ طلای امسال دانسته بود، ظاهراً نظرش در این خصوص تغییر کرده است. او در این باره گفت: اگر مبنا را بر اساس عملکرد این فصل بگذاریم، به نظرم کیلیان امباپه می‌تواند برنده توپ طلای امسال باشد.

انتهای پیام/

نظر شما