شناسهٔ خبر: 29396643 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رم خواهان جذب تورگان هازارد در تابستان آینده؛ رافینیا آلکانتارا، گزینه ای برای ژانویه

علیرضا نجاتی

رم برای تقویت خط حمله خود، جذب برادر کوچک‌تر ادن هازارد را هدف قرار داده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- تورگان هازارد، وینگر 25 ساله مونشن گلادباخ بالاخره توانسته از زیر سایه برادرش خارج شود و نامی برای خود دست و پا کند. هازارد که نقش مهمی در مونشن گلادباخ دارد و اخیرا به صورت منظم برای تیم ملی بلژیک به میدان می رود، توجه رم به خود را جلب کرده است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، رم علاقه مند است برای تقویت خط حمله خود، تورگان هازارد را در فصل آینده به خدمت گیرد. قیمت هازارد، حدود 25 الی 30 میلیون یورو تخمین زده می شود اما این وینگر چپ تکنیکی، تا سال 2020 با گلادباخ قرارداد دارد و جالوروسی امیدوار است با توجه به این موضوع، از تیم آلمانی تخفیف بگیرد. مصدومیت های متعدد و بالا رفتن سن دیگو پروتی آرژانتینی، موجب شده تا رم به دنبال خرید یک جانشین برای او باشد و تورگان هازارد برای آن ها ایده آل ترین گزینه است.

ایل تمپو، چاپ رم نیز گزارش می دهد که آ اس رم ممکن است برای تقویت خط هافبک و حمله خود، رافینیا آلکانتارا، هافبک تهاجمی برزیلی بارسلونا را به خدمت گیرد. با مصدومیت های متعدد در خط هافبک رم، رافینیا می تواند جایگاه ثابتی در رم به دست آورد و البته تجربه حضور در سری آ می تواند به او کمک زیادی کند. رافینیا مایل است تا زمان بیشتری برای بازی به دست آورد و از بابت ترک بارسلونا مشکلی نخواهد داشت اما مسئله مهم، پرداخت رقم درخواستی بارسلونا است.

نظر شما