شناسهٔ خبر: 29396544 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

فتحی: سازمان لیگ بی‌تدبیری کرد که جام قهرمانی را به پرسپولیس داد

سرپرست باشگاه استقلال گفت: سازمان لیگ بی‌تدبیری کرد که جام قهرمانی را به پرسپولیس داد و باید صبر می‌کرد تا رأی CAS اعلام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش میزان، امیرحسین فتحی درباره آخرین وضعیت باشگاه و تیم فوتبال استقلال در یک برنامه تلویزیونی اظهاراتی را انجام داد که گزیده‌ای از آن را در زیر از نظر می‌گذرانید:

 

سعی کردیم از این روزهایی که لیگ تعطیل است، استفاده مطلوب کنیم، هر چند که شرایط آب‌وهوایی اجازه برگزاری تمرینات منظم را نداده است.

 

مسائلی پیش آمده بود که رفع شده و اسماعیلی و چشمی به تمرینات بازمی‌گردند.

 

شفر در مورد یک دستیار خارجی درخواستی داشت که بر این اساس ما به دنبال یک خارجی هستیم و مذاکراتی را خواهیم داشت. احتمالاً یک دستیار خارجی به تیم اضافه می‌شود. البته گزینه‌های مورد نظر باید در کمیته فنی مطرح شوند.

 

هنوز تصمیم خاصی درباره الحاجی گرو و نیومایر گرفته نشده و باید با شفر صحبت کنیم و هر کسی که نتوانسته باشد نیاز باشگاه را برطرف کند، جدا می‌شود. .

 

ما درباره رای اعلام شده از سوی سازمان لیگ درباره سوپرجام لایحه‌ای را به CAS ارائه کردیم که این لایحه در ۲۴ صفحه است و در آن به دلایل مختلف اشاره شده است. برای مثال عنوان کرده‌ایم که سازمان لیگ فاقد مشروعیت برای اعلام نتیجه ۳ بر صفر است. ما به این موضوع خوش‌بین هستیم و امیدواریم به نتیجه هم برسیم و جام به استقلال بازگردانده شود. اخیراً فدراسیون و سازمان لیگ از ما درخواست یک مهلت دو ماهه کردند که با آن مخالفت شده و هفت روز بیشتر به آنها فرصت داده نشده است.

 

سازمان لیگ بی‌تدبیری و کم‌لطفی کرد که جام قهرمانی را به پرسپولیس داد و تا یکی دو ماه آینده تکلیف مشخص می‌شود و باید دوباره صبر می‌کرد تا رأی CAS اعلام شود. درخواست ما تجدید بازی است و فدراسیون و سازمان لیگ امکان حضور ما در این بازی سوپرجام را سلب کردند.

 

نظر شما