شناسهٔ خبر: 29396437 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

محمد مسلمی پور، بازیکن تیم ملی فوتبال امید: امیدوارم بتوانیم راهی المپیک 2020 توکیو شویم؛ تا پایان سال با تراکتورسازی قرارداد دارم

معراج شیخی

صحبت های مسلمی پور پیرامون وضعیت مصدومیت خود و شرایط تیم ملی فوتبال امید ایران.

صاحب‌خبر -

طرفداری- محمد مسلمی‌پور در مورد مصدومیت خود، گفت: 

در تمرین روز چهارشنبه به دلیل بارش باران شرایط بد بود. وقتی به هوا پریدم هنگام فرود پایم بد روی زمین آمد و برخوردی با رضا جبیره داشتم که باعث شد مچ پایم بپیچد.  خدا را شکر الان شرایطم بهتر شده و ورم پایم خوابید. ان‌شاءالله از یکی دو روز دیگر می‌توانم تمرینات را شروع کنم.

وی در مورد اینکه آیا با توجه به مصدومیت به عمان سفر می‌کند، اظهار داشت:

زلاتکو کرانچار با توجه به مصدومیتم از من خواست در ایران بمانم و به درمان پایم بپردازم تا با به دست آوردن سلامتی کامل در ادامه تیم را همراهی کنم.

مدافع تراکتورسازی  در رابطه  با وضعیت تیم امید، تصریح کرد:

وضعیت خوب است. دو اردوی اخیر در تاریخ فیفادی برگزار شده است. در این اردو یکی بازی دوستانه خوب مقابل عمان تدارک دیده شده و رفته رفته شرایط بهتر می‌شود. اگر یک مقدار بیشتر به تیم امید برسند شک نکنید که شرایط خیلی بهتر خواهد شد.

مسلمی‌پور در رابطه با اینکه آیا امکانات خوبی برای تیم در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد:

زمین خوب است اما با توجه به بارش باران تمامی زمین‌های تمرینی در ایران خراب هستند. شرایط جوی نامساعد باعث شده چمن شرایط خوبی نداشته باشد اما دیگر کاری نمی‌شد کرد.

به نقل از فارس، وی در مورد هم‌گروهی با عراق، یمن و ترکمنستان اظهار داشت:

وضعیت ایران همیشه خوب بوده است. تیم‌های ایرانی در هر رده‌ای مدعی هستند. امیدواریم این دوره بتوانیم طلسم شکنی کنیم و با حمایت مسئولان و پشتیبانی مردم عزیز ایران راهی المپیک شویم.

مدافع تیم امید در مورد وضعیت تراکتورسازی، گفت:

خدا را شکر شرایط تیم خوب است.  تیم بسیار قوی بسته شده و واقعا بابت این اتفاق باید به محمدرضا زنوزی خسته نباشید گفت. تراکتورسازی در لیگ امسال مدعی است و امیدوارم تراکتورسازی قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

مسلمی‌پور در مورد وضعیت خودش در تراکتورسازی، عنوان کرد:

سربازی من به پایان رسیده و تا پایان سال قرارداد دارم. در نیم فصل وضعیت من مشخص خواهد شد

نظر شما