شناسهٔ خبر: 29396432 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

نویسندگان بومی زرندیه تقدیر می شوند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار از سه نفر از نویسندگان بومی این شهرستان تقدیر می شود.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، احمد جوانمرد به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: به این مناسبت از سه نفر از نویسندگان بومی شهرستان طی مراسمی با حضور مسئولان تقدیر می شود.

 وی افزود: عضویت رایگان در کتابخانه های شهرستان، تقدیر از کتابداران و کتابخوانان نمونه، برگزاری مسابقات کتابخوانی، سرکشی به کتابخانه های عمومی و کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد از برنامه های این اداره در هفته کتاب و کتابخوانی است.

 جوانمرد از برپایی نمایشگاه کتاب با ٣٠الی ٥٠ درصد تخفیف در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه خبر داد و ادامه داد: ٣ هزار عنوان کتاب در ١٥ هزار جلد از ٢٤ آبان به مدت ١٥ روز برای بازدید امور علاقمندان دایر است.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه افزود: هم اکنون ٥ کتابخانه امام حسن (ع) شهرزاویه، کتابخانه باقرالعلوم خشکرود، کتابخانه شهدای پرندک، کتابخانه امام علی(ع)مامونیه و  کتابخانه روستای علیشار بخش خرقان با ٤٥ هزار عنوان کتاب و ٣هزار و ٣٠٠ نفر عضو در مناطق شهری و روستایی زرندیه مشغول به فعالیت هستند.

 جوانمرد اظهار کرد: در همه دوره ها و اعصار کتاب به عنوان یک ارزش بوده و دارای جایگاه ویژه ای در جوامع پیشرفته است همچنین ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی مهمترین راهکار پیشگیری از آسیب های اجتماعی محسوب می شود.

نظر شما