شناسهٔ خبر: 29396173 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه ساری:

فرهنگ ظلم ستیزی با تحریم از بین نخواهد رفت

ساری- ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت: فرهنگ ظلم ستیزی با تهدید، ارعاب و تحریم های اقتصادی از بین نخواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله نور الله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری افزودک فرهنگ ظلم ستیزی بر گرفته از عاشوراست که توسط جمهوری اسلامی در منطقه ساری و جاری شده است.
وی ادامه داد: ما در قبال تشدید تحریم ها به دونالد ترامپ زینب گونه می گوییم هر چه در توان داری انجام بده زیرا سرنگونی ارزش های دینی در توان تو نیست.
خطیب جمعه ساری گفت: تشدید تحریم ها اقدامی ابلهانه از جانب رئیس جمهوری آمریکاست و ترامپ باید بداند زمان به عقب بر نمی گردد و او قادر نیست رژیم گذشته ایران را جایگزین نظام الهی کنی.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری اضافه کرد: ملت برخاسته از ستم هرگز فریب دروغ های آمریکا و همپیمانانش را نمی خورد و در هر حالتی پشتیبان و تابع ولایت فقیه است.
او ادامه داد: اقدامات بی فکرانه آمریکا به تحریم خلاصه نمی شود و هر آن ترفندی جدید برای براندازی جمهوری اسلامی دارد.
عضو خبرگان رهبری گفت: رخنه در عقیده، اخلاق و احکام از اهداف آمریکا در تهاجم فرهنگی است و مردم باید برای پیشگیری از انحراف ، هرگونه ابهام شرعی را از دین شناسان و علما بپرسید.
وی افزود: اگر چه آمریکا و همپیمانانش توسط رسانه های وابسته و شبکه های ماهواره ای تاکنون هزینه های هنگفتی برای تخریب هویت شهروندان بویژه جوانان صرف کرده است اما مردم بیدارند و اجازه نخواهند داد که ارزش های معنوی دستخوش بیگانگان و دشمنان بشود.
طبرسی پیروزی اخیر مبارزان فلسطینی بر علیه نظام صهیونیستی به عموم مسلمانان و خداجویان تبریک گفت و اظهار داشت: استکبار ستیزی و حق جویی درس هایی است که توسط امام راحل و رهبر معظم انقلاب به مظلومان منطقه داده شد.
وی افزود: شلیک 500 موشک به قرارگاه های نظام صهیونیستی همانند یک زلزله سیاسی سران ظلم و ستم را به وحشت انداخت و لازم است ظالمان و ستمگران بدانند که بساط ظلمشان به وسیله مبارزان مسلمان و یاری جمهوری اسلامی برای همیشه برچیده خواهد شد.
9919/1654

نظر شما