شناسهٔ خبر: 29394832 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تهی‌دست در گفت‌وگو با میزان:

با اینکه فولاد را بردیم اما از بازی خودمان راضی نبودیم/ تا نیم فصل به منطقه امن می‌رسیم

خبرگزاری میزان- بازیکن تیم سپیدرود گفت: هدف ما این است که تا نیم فصل به نقطه امن برسیم چون فاصله‌ تیم‌ها تا رده میانی جدول زیاد نیست.

صاحب‌خبر -

میثم تهی‌دست در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد شرایط این روزها تیم فوتبال سپیدرود رشت، اظهارداشت: شرایط سپیدرود خیلی بهتر شده و امیدوارم این برد‌ها تداوم داشته باشد. بعد از این که در رشت پارس جنوبی را شکست دادیم، از نظر روحی شرایط خوبی پیدا کردیم. از این رو با روحیه خوبی به اهواز رفتیم. با شناخت خوبی که از فولاد داشتیم در همان ابتدای بازی موفق شدیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم و به گل رسیدیم.

وی ادامه داد: بعد از پنالتی این فرصت را داشتیم تا شرایط را بهبود بخشیده و اختلاف گل‌ها را بیشتر کنیم، ولی ان پنالتی تبدیل به گل نشد و همین گل نشدن به حریف انگیزه داد تا برای جبران گل خورده به تیم ما فشار بیاورد. با این حال موفق به حفظ تک گل بازی شدیم و دومین برد خارج از خانه را بدست آوردیم.

بازیکن تیم فوتبال سپیدرود گفت: تیمی که اخراجی دارد تیم خطرناکی است ]چون حریف با انگیزه‌تر می‌شود و بازیکنان برای جبران خلع بازیکن اخراجی با قدرت بیشتری بازی می‌کنند. از این رو معتقدم اگر پنالتی گل می‌شد با حاشیه امنیت بیشتری بازی می‌کردیم، ولی متاسفانه آن توپ گل نشد و با وجود این که تیم حریف موقعیت‌هایی هم داشتند اما هر طور بود نتیجه را حفظ کردیم.

تهی‌دست تصریح کرد: در این بازی برای ما سه امتیاز مهم بود. شاید از نوع بازی خودمان راضی نبودیم، ولی چون با هدف سه امتیاز به میدان رفته بودیم فقط به همین منظور بازی کردیم و موفق هم شدیم به شرایط خود در جدول سر و سامان دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دو پیروزی اخیر سپیدرود شانسی بوده، گفت: این برد‌ها جرقه یا شانس نیست. تیم ما بعد از حضور علی کریمی از نظر روحی و مالی بهتر شده و شخصیت گرفته است. همه چیز به شرایط ایده‌آل رسیده است. ما هفته‌ها بود، خوب بازی می‌کردیم ولی نتیجه نمی‌گرفتیم چون برای رسیدن به این شرایط ایده آل گذر زمان لازم بود بنابراین نمی‌توان گفت این نتایج جرقه است و همه چیز نشان می‌دهد روند کار تیم ما رو به رشد است.

تهی‌دست با اشاره به بازی با نفت مسجد سلیمان در هفته سیزدهم  لیگ برتر اظهارداشت: این هفته باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برویم. این بازی سختنترین بازی ما است و شش امتیاز دارد. با پیروزی برابر حریف مستقیم خود نه تنها سه امتیاز می‌گیریم، بلکه فاصله خود را با رقیب زیاد کرده و می‌توانیم رفته رفته از قعر جدول فاصله بگیریم.

وی ادامه داد: امیدوارم هواداران در این بازی حضور داشته باشند و ما را در این بازی خانگی حمایت کنند. از همه آنها ممنونم بابت روز‌هایی که می‌باختیم و در دقایق اخر بازی  گل می‌خوردیم اما از ما حمایت کردند. حالا این روز‌های خوب لیاقت هواداران سپیدرود است.

این بازیکن در مورد اهداف تیمش خاطرنشان کرد: سپیدرود از انتهای جدول جدا می‌شود چون فاصله‌ها تا میانه جدول زیاد نیست و با یک برد و یک باخت جدول تغییرات زیادی خواهد کرد. هدف ما این است که تا نیم فصل به نقطه امن برسیم و با تعطیلات نیم فصل شرایط را تغییر داده و بهتر کنیم. امیدواریم روندی که فصل قبل بعد از حضور علی کریم در سپیدرود اتفاق افتاد، این فصل هم تکرار شود و حداقل امتیازات بازی‌های خانگی را کسب کرده و جایگاه خوبی در پایان فصل بدست آوریم.

انتهای پیام/

نظر شما