شناسهٔ خبر: 29394681 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ضرر ندیدن بازی پرسپولیس برای کی‌روش

منبع: فارس

کارشناس فوتبال گفت:‌ کی‌روش به دلیل غیبت در فینال لیگ قهرمانان آسیا خیلی از هواداران را از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در مورد پیروزی یک بر صفر ایران مقابل ترینیداد و توباگو اظهار داشت: بازی بدی نبود، به خصوص یک ربع اول آن خیلی خوب بود، پس از آن، بازی آرام و کسل‌کننده شد، در دقیقه ۴۰ دوباره بازی جان گرفت،‌ خط دفاعی ترینیداد ضعیف بود، اما خط هافبک و حمله‌اش بد نبود.

 

وی افزود: تیم ایران به جهت مالکیت بر توپ خوب عمل کرد و از کناره‌ها ووریا غفوری و حاج‌صفی خوب حرکت می‌کردند، مهدی ترابی هم تا زمانی که در میدان بود خوب کار کرد.

این کارشناس فوتبال با اشاره به خط دفاعی تیم ملی اظهار داشت:‌ فکر می‌کنم برای اولین بار بود که حسین کنعانی‌زادگان و روزبه‌چشمی در مرکز خط دفاع با هم بازی می‌کردند، این دو کمتر کنار هم بودند و شاید به همین دلیل در میانه دفاع ایراد پیدا شد و حریف دو سه بار از وسط دفاع عبور کرد.

بیشتر بخوانید:

ادامه بردهای یک گله کی روش/ پیروزی ایران مقابل ترینیداد در سکوت آزادی +فیلم

فریبا با اشاره به حضور احمد نوراللهی در ترکیب تیم ملی اظهار داشت: نوراللهی دوندگی زیادی داشت، او در پرسپولیس به خط حمله هم اضافه می‌شود اما در تیم ملی به او گفته بودند که بیشتر در میانه میدان بماند و وقتی هافبک‌های حریف پا به توپ می‌شدند، باید مقابل نوراللهی قرار می‌گرفتند که او بعد از توپ‌گیری، توپ را به شجاعی و بازیکنان کناری تیم ملی می‌داد. من خودم در  این پست بازی کرده‌ام و می‌دانم برای حضور در این منطقه دوندگی زیادی لازم است. شاید بازی نوراللهی خیلی به چشم نیامد، اما او خیلی دوید. 

مربی سابق استقلال با اشاره به شرایط تیم ترینیداد و توباگو گفت: ترینیداد تیمی نبود که بخواهد ما را تحت فشار قرار بدهد و این تیم ملی ما بود که سوار بر بازی بود، موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادیم و یک پنالتی را هم گل نکردیم،‌ می‌توانستیم گلهای بیشتری هم به ترینیداد بزنیم. 

وی در مورد اینکه چرا ورزشگاه آزادی در این بازی ملی خالی بود، گفت: من فکر می‌کنم هوادار باید با تیمش ارتباط برقرار کند، وقتی این ارتباط از سوی کی‌روش و بازیکنان قطع می‌شود و بازیکنان اجازه مصاحبه پیدا نمی‌کنند، این شرایط پیش می‌آید. خود کی‌روش به دلیل غیبت در فینال لیگ قهرمانان آسیا خیلی از هواداران را از دست داد، او اگر در بازی پرسپولیس و کاشیما حاضر می‌شد، امروز ۱۰-۱۵ هزار هوادار پرسپولیس به ورزشگاه می‌رفتند، اما خیلی بد است که برای تیم ملی ما در تهران فقط ۲ هزار و ۵۰۰ تماشاگر به ورزشگاه می‌آید، این برای فوتبال ما عیب است. 

وی افزود: به نظر من بهتر است چنین مسابقاتی در شهرستان‌ها برگزار شود، ما در اهواز، مشهد، اصفهان و تبریز زمین‌های خوبی داریم و اگر بازی‌های تیم ملی در این شهرها برگزار شود فکر کنم ۲۰ - ۳۰ هزار تماشاگر برای دیدنش به ورزشگاه بروند، البته ما تصمیم‌گیر نیستیم و فدراسیون فوتبال باید در این مورد تصمیم بگیرد و ما فقط باید این صحبت‌ها را مطرح کنیم.

نظر شما