شناسهٔ خبر: 29394438 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به علت سیلابی شدن؛

مسدود شدن مسیر پل زائر تا پایانه مرزی مهران

ایلام - رئیس پلیس راه ایلام گفت: به علت سیلابی شدن، مسیر پل زائر تا پایانه مرزی مهران مسدود شده است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بارش هایی در روزهای گذشته در محورهای مواصلاتی استان داشتیم و امروز شدت بارش ها در حوزه جنوب به خصوص شهرستان مرزی مهران بیشتر شد.

وی افزود: به علت جاری شدن سیل در مسیر پل زائر ۱۱ کیلومتری پایانه مرزی مهران، طی ساعاتی برای خودروهایی که در مسیر پایانه مرزی مهران بود اختلال ایجاد کرد و منجر به واژگون شدن یک دستگاه خودرو اتوبوس شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این واژگونی هیچ گونه خسارت جانی نداشته و توسط همکاران در پلیس راه، امداد و نجات، راهداری مسافرانی  که داخل اتوبوس بودند را تخلیه و با اتوبوس دیگری به مسیر خود ادامه دادند.

مسیر ۱۱ کیلومتری پل زائر مسدود است

همتی زاده افزود: در حال حاضر به علت سیلابی شدن مسیر ۱۱ کیلومتری پل زائر مسدود است و افرادی که قصد تردد به سمت پایانه مرزی مهران را دارند از طریق کمربندی شرقی محور جایگزین می توانند تردد کنند.

وی افزود: همچنین در شب گذشته در بعضی از مقاطع در محورهای مواصلاتی ریزش کوه را داشتیم که توسط همکاران پلیس راه و راهداری پاکسازی شد در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی گفت: با توجه به این که جاده لغزنده است و در بعضی از مقاطع از جاده ها آبگرفتگی را داریم به رانندگان توصیه می کنیم با احتیاط بیشتری رانندگی کنند همکاران در طول کل محورهای مواصلاتی استان جهت خدمات دهی به رانندگان حضور دارند.

نظر شما