شناسهٔ خبر: 29394377 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

از سوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی عنوان شد

مشارکت مرحوم نوربخش در امور خیر/ عمل جز با هدف خدمت، زیان کاری است

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: مرحوم تقی نوربخش در فعالیت های خیر مشارکت فعال داشت و در یک مرکز درمانی رایگان طبابت می کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی واطلاع  رسانی وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری، صبح  امروز جمعه 25 آبان ، در مراسم تشییع پیکر رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی در گرگان ، اظهار کرد: امروز شما مردم دو خدمتگزار صدیق، پرتلاش، پاکدست و با مدیریت جهادی را از دست دادید.

وی با بیان این که مرحومان از زمان شروع خدمت زحمات زیادی در سال‌های متمادی برای مردم و کشور کشیدند، افزود: تامین اجتماعی، سازمانی است که نیمی از مردم ایران با آن در ارتباط هستند و همه مردم عزادار آن ها هستند.

شریعتمداری بیان کرد: نوربخش هیچگاه از خستگی کار ننالید و در اکثر فعالیت های خیر مشارکت داشت.
وی ادامه داد: در شهر ری  یک مرکز درمانی وجود داشت که وی رایگان در آنجا طبابت می کرد.
وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی با بیان این که دکتر نوربخش هنگام طبابت لباس معمولی می پوشید و کسی مطلع نبود که سمت وی چیست، تصریح کرد: استقبال مردم در صبح جمعه نشان از محبوبیت این عزیزان  است.
وی اضافه کرد: شب جمعه و شب ربیع الاول چنین اتفاقی افتاد و این یک فضیلت است.
شریعتمداری این حادثه را درس عبرت بزرگی برای همه دانست و گفت: هرکس جز با هدف خدمت عمل کند زیان خواهد کرد.
وی بیان کرد: تمام حوادث دست به دست هم داد که چنین اتفاقی افتاد و مرگ در انتظار ما است و باید عبرت بگیریم و خدمتگزار مردم باشیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: آن ها در دفاع مقدس و بعد از انقلاب به مردم خدمت کردند و  همه ما در برابر مردم مسوول هستیم.
نوربخش و تاج الدین به همراه وزیر تعاون، برای سفری یک روزه شامگاه چهارشنبه وارد گرگان شدند و ظهر پنجشنبه هنگام بازدید از طرح های توسعه ای استان گلستان در غرب گرگان دچار حادثه رانندگی شدند.

در این حادثه رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی به علت شدت حادثه علی رغم اعزام به بیمارستان و تلاش تیم پزشکی جان خود را از دست دادند و خلیل حنیف مدیرکل امور مجلس و استان های وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی  هم در بیمارستان بستری شد.

انتهای پیام/ب

نظر شما