شناسهٔ خبر: 29394284 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با انتشار تیزری با صدای خاویر باردم؛

تبلیغات انگلیسی‌زبان فیلم اصغر فرهادی آغاز شد

نخستین تیزر زبان انگلیسی فیلم «همه می‌دانند» ساخته اصغر فرهادی با بازی پنه لوپه کروز و خاویر باردم منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رپ، نخستین تیزر زبان انگلیسی فیلم «همه می‌دانند» ساخته اصغر فرهادی منتشر شد.

پیش از این پنه لوپه کروز و خاویر باردم بازیگران اصلی فیلم درباره رنج و مشقت وحشتناکی که حین فیلم برداری «همه می‌دانند» ساخته فرهادی متحمل شده بودند به رپ توضیحاتی داده بودند، با دیدن نخستین تیزر زبان انگلیسی فیلم، این درد و رنج به وضوح دیده می‌شود.

«همه می‌دانند» ساخته اصغر فرهادی به زبان اسپانیایی ساخته شده است، اما این تیزر را خاویر باردم با زبان انگلیسی روایت می‌کند.

«گاهی اوقات گذشته، همیشه در گذشته باقی نمی‌ماند» باردم این جمله را روی لحظاتی که شخصیت پنه لوپه کروز در اتاق تاریک زیر شیروانی فریاد می‌زند،‌ نقل می‌کند.

«همه می‌دانند» داستان زنی با بازی پنه لوپه کروز است که برای عروسی خواهرش به شهر زادگاهش نزدیک مادرید بر می‌گردد اما وقتی دخترش گم می‌شود با یک وضعیت ترسناک مواجه می‌شود، ریکاردو دارین دیگر بازیگر این فیلم است.

منتقدان رَپ، پس از نمایش فیلم در شب افتتاحیه جشنواره کن، از آن به‌عنوان یکی از بهترین افتتاحیه‌های چندین سال اخیر جشنواره کن یاد کردند.

استودیوی فوکوس فیچرز که حق پخش «همه می‌دانند» را خریده است فیلم را برای شرکت در اسکار امسال در تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر) به صورت محدود در ایالات متحده آمریکا اکران خواهد کرد.

فیلم ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۹۷) به صورت گسترده در ایالات متحده آمریکا اکران می‌شود.

نظر شما