شناسهٔ خبر: 29394237 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

حاشیه

جنجال تازه دستیارِکی‌روش؛حمله و فحاشی به خبرنگار

اوسیانو کروز همان فردی است که پیش از این به معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال هم حمله کرده بود و با الفاظ زننده و فریادهای متوالی خواستار خروج آنها از کمپ تیم ملی شده بود. این حواشی در حضور یکی از مقامات فیفا اتفاق افتاد و بعدها باعث کنار رفتن معاون ساکت از فدراسیون فوتبال شد!

صاحب‌خبر -

حمله عجیب اوسیانو کروز دستیار کی روش به یک خبرنگار دیشب در ورزشگاه آزادی و پس از پایان دیدار تیم‌های ملی ایران و ترینیداد و توباگو جنجال ساز شده و بار دیگر حاشیه های تیم ملی و بخصوص مرزبندی آنها با رسانه ها را تشدید کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، خبرنگاری که همزمان با تصویربرداری درباره ماجرای مشت گره کردن کروز بعد از ناکامی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان سوال پرسیده بود، با پرتاب مشت این دستیار خشن تیم ملی مواجه شد و همین حرکت که فیلمش در شبکه های اجتماعی پخش شده، بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است و رسانه ها نیز به ان واکنش نشان دادند.

حالا رفتارهای نادرست کی‌روش و رفقایش رنگ و بوی خشونت بخودش گرفته و مشخص نیست فدراسیون فوتبال چه واکنشی به این حرکت زننده نشان می دهد؟ شایعه‌ای در روزهای اخیر پیرامون مُشت‌های گره کرده از خوشحالی الکساندر لوپز، مربی تیم ملی ایران پس از تساوی پرسپولیس برابر کاشیما آنتلرز ژاپن و ناکامی شاگردان برانکو در رسیدن به جام در لیگ قهرمانان آسیا، در رسانه‌ها مطرح شده بود که همین مسئله موجب شد تا خبرنگار یکی از سایت های ورزشی از این دستیار کی‌روش راجع به این اتفاق پرسشی داشته باشد.

جنجال تازه دستیارِکی‌روش؛حمله و فحاشی به خبرنگار

اوسیانو کروز تلفن همراه خبرنگار را گرفت و پرتاب کرد ولی قائله همین جا به اتمام نرسید و مربی تیم ملی به مدت یک دقیقه مشغول فحاشی و استفاده از الفاظ زشت علیه خبرنگار ایرانی شد؛ در همین حین نیز مارکار آقاجانیان به خبرنگار عنوان کرد که وقتی مربیان تیم ملی مصاحبه نمی‌کنند چرا از آنها فیلم می‌گیرد. در حالی که با میانجی‌گری افراد حاضر در صحنه خبرنگار ورزشی به تونل خروجی ورزشگاه و اوسیانو کروز به داخل اتوبوس تیم ملی هدایت شده بود، مجددا نزدیک بود درگیری جدیدی اتفاق بیافتد. زمانی که کروز دوباره خبرنگار مذکور را دید، اتوبوس تیم ملی را متوقف کرد و قصد داشت از اتوبوس خارج شود که بازیکنان تیم ملی اجازه ندادند دامنه این اتفاق گسترده‌تر شود.

گفتنی است اوسیانو کروز همان فردی است که پیش از این به معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال هم حمله کرده بود و با الفاظ زننده و فریادهای متوالی خواستار خروج آنها از کمپ تیم ملی شده بود. این حواشی در حضور یکی از مقامات فیفا اتفاق افتاد و بعدها باعث کنار رفتن معاون ساکت از فدراسیون فوتبال شد!

نظر شما