شناسهٔ خبر: 29394188 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

کتاب «ساعت ۱۱ به وقت حرم» در تبریز رونمایی شد

کتاب «ساعت ۱۱ به وقت حرم» از سری کتاب‌های فانوس معابر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید ذاکر حیدری؛ در تبریز رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، همزمان با نخستین سالگرد شهادت وحید فرهنگی والا و دو شهید مدافع حرم استان آذربایجان‌شرقی که در مسجد دانشگاه تبریز برگزار شد، از کتاب «ساعت ۱۱ به وقت حرم» از سری کتاب‌های فانوس معابر با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید ذاکر حیدری رونمایی شد.

سردار زین‌العابدین خرم در این مراسم با بیان این‌که شهدای مدافع حرم مظلومیت خاصی نسبت به شهدای هشت سال دفاع مقدس دارند، اظهار داشت: مدافعان حرم دور از وطن و در سخت ترین شرایط با بی‌رحم‌ترین تروریست‌های تاریخ بشریت مقابله کردند.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که شهدای مدافع ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند، افزود: اکنون که برای گرامیداشت سالگرد سه شهید مدافع حرم وحید فرهنگی والا، ذاکر حیدری و وحید نومی گلزار گردهم آمده‌ایم، تأکیدی بر ادامه راه آن بزرگمردان تاریخ کشور است.

وی با بیان این‌که شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافع حرم در دوران حیات نیز زندگی طیبه و سعادتمند داشته اند، تصریح کرد: شهدایی چون سردار باکری، شهید تجلایی و همت و ... افرادی بودند که این جوانان شهدای مدافع حرم دهه ۷۰ را تربیت کرده‌اند.

سردار خرم ادامه داد: اگر شهدای مدافع حرم نبود ما طبق فرموده رهبر معظم انقلاب چیزی به عنوان پیاده‌روی اربعین را نداشتیم؛ قطعاً با تبعیت از ولایت فقیه، پاسدار حریم حرمت خون شهدا خواهیم بود.

 

نظر شما