شناسهٔ خبر: 29394124 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

واکنش میرسلیم به اظهارات جنجالی ظریف

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اظهارات اخیر ظریف مبنی بر وجود پولشویی در برخی نهادهای کشور گفت: بیان چنین اظهارات غیرکارشناسانه از آقای ظریف دور از انتظار بود.

صاحب‌خبر -
صراط:

مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اظهارات اخیر ظریف مبنی بر وجود پولشویی در برخی از نهادهای کشور گفت: این نوع اظهارات غیرکارشناسانه از آقای ظریف دور از انتظار بود.

به گزارش تسنیم عضو هیئت نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اظهارات ظریف بهانه‌ای به دست بعضی از کشورها برای کاهش مناسبات اقتصادی با ایران بدهد، تصریح کرد: روابط اقتصادی کشورها با ایران، تابع قدرت تصمیم‌گیری مستقل آنهاست.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به‌تازگی در مصاحبه‌ای مدعی شده "در ایران خیلی‌ها از پولشویی منفعت می‌برند و آنجاهایی که هزاران میلیارد پولشویی انجام می‌دهند، حتماً آن‌قدر توان مالی دارند که ده‌ها یا صدها میلیارد هزینه تبلیغات و فضاسازی در کشور، علیه قوانین ضدپولشویی ایجاد کنند".

این ادعای ظریف درباره پولشویی گسترده در کشور طی روزهای گذشته با واکنش‌های زیادی از جمله انتقادات نمایندگان شاخص مجلس شورای اسلامی، کارشناسان سیاسی مواجه شده و آنها خواستار ارائه مستندات او شدند.

برچسب‌ها:

نظر شما