شناسهٔ خبر: 29394086 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سوخت خودرو‌های ناوگان‌های باری بر اساس بار برگ

سوخت خودرو‌های ناوگان‌های باری از ابتدای آذر بر اساس بار برگ اختصاص می‌یابد.

صاحب‌خبر -
تخصیص سوخت خودرو‌های ناوگان‌های باری بر اساس باربرگبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری شیراز گفت: سهمیه پایه سوخت خودرو‌های ناوگان‌های باری از ابتدای آذر بر اساس بار برگ اجرا و از بهمن سوخت ناوگان بدون باربرگ قطع می‌شود.
حدیقه جوانی افزود: بار برگ مجوزی است در بستر الکترونیک که نشان‌دهنده زمان بارگیری، مبداء، مقصد بار، وزن بار، مالک بار و دیگر مشخصات بار و دارای یک شناسه یکتا در کل کشور است.
جوانی گفت: با توجه به ضوابط تعیین شده توسط وزارت کشور تنها ناوگانی اجازه دریافت بار برگ دارد که پیش از این پروانه فعالیت خود را از سازمان‌های حمل و نقل بار درون شهری شهرداری‌ها گرفته باشد.
رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری شیراز تاکید کرد: بر اساس این طرح از ۲۰ آبان صدور «بار برگ» الکترونیک برای ناوگان باری آغاز شده است و همه رانندگان خودرو‌های عمومی نفت گاز سوز فعال در سراسر کشور با ظرفیت بالای ۱۰ تن، موظفند به ازای هر حمل بار در سطح شهر، بار برگ دریافت کنند.
وی اظهار کرد: برای صدور سند حمل الکترونیک «بار برگ»، ثبت اطلاعات ناوگان و رانندگان در سامانه utcms.ir ضروری است و همه ناوگان و رانندگان باید ابتدا در این سامانه ثبت‌نام و سپس برای دریافت پروانه فعالیت (برای ناوگان) و پروانه اشتغال (برای رانندگان) اقدام کنند.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز تاکید کرد: سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری مرجع صدور پروانه‌های فعالیت و اشتغال است.

نظر شما