شناسهٔ خبر: 29393928 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بیش از ۹۰ کارگاه تخصصی مهدویت‌شناسی در استان کرمانشاه برگزار می‌شود

R41380/P1357/S6,68/CT1

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) گفت: بیش از ۹۰ کارگاه آموزشی و تخصصی مهدویت‌شناسی در آغاز امامت امام عصر(عج) در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

بهروز‌ همتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با بیان اینکه در این کارگاه‌های تخصصی استادهای برجسته مرکز تخصصی مهدویت قم حضور دارند اظهار داشت: این اساتید به مدت سه روز از شنبه 26 آبان ماه تا روز دوشنبه 28 آبان ماه با حضور در مسجدها، بقاع متبرکه، اداره‌ها و سازمان‌ها به ایراد سخنرانی و اجرای برنامه می‌پردازند.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) از برگزاری بیش از 90 برنامه آموزشی، جلسات سخنرانی با محوریت امامت و مهدویت در استان کرمانشاه خبر داد و بیان کرد: با تلاش اداره اوقاف و مؤسسه بین‌المللی مهدویت و سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) ویژه‌ برنامه «اجتماع بزرگ مردمی عید بیعت» ساعت 15 شنبه 26 آبان ماه در امامزاده ابراهیم(ع) طاقبستان برگزار می‌شود.

همتی با اشاره به اینکه اجتماع بزرگ مردمی عید بیعت همزمان در تمام استان‌های سراسر کشور نیز برگزار می‌شود، گفت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام محمدرضا فوادیان است و رضا کهراریان و حسین نیری نیز به مدیحه‌سرایی در وصف امام زمان(عج) می‌پردازند.

وی با بیان اینکه مراسم جشن بیعت با امام عصر(عج) در دانشگاه رازی کرمانشاه در عصر روز شنبه 26 آبان‌ماه برگزار می‌شود افزود: حجت‌الاسلام ربانی از اساتید تخصصی حوزه مهدویت در جمع دانشجویان و اساتید به ایراد سخنرانی می‌کند.

وی از برگزاری جشنواره ملی صراط خبر داد و گفت: این جشنواره به منظور ایجاد زمینه تحرک، پویایی و نشاط در میان جوانان، دانشجویان و دانش‌آموزان و هنرمندان از طریق رقابت‌های سازنده و تعالی بخش و تقویت مبانی فکری، هنری، عقیدتی و گسترش و رشد فرهنگ مهدوی و شناخت دقیق‌تر و عمیق‌تر نسبت به امام زمان(عج) و زمینه سازی برای خلق آثار با موضوع منجی آخرالزمان تدوین و برنامه‌ریزی شده است.

همتی افزود: جشنواره ملی صراط با همکاری بنیاد مهدویت و بنیاد بین‌المللی غدیر در سطح و گستره ملی انجام خواهد گرفت و عملا چهار استان مرکزی در بخش هنر و رسانه، کرمانشاه بخش ادبی، اردبیل بخش شعر آیینی و چهارمحال بختیاری بخش فضای مجازی در این جشنواره مشارکت دارند.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 30 دی ماه به دبیرخانه جشنواره به نشانی بلوار شهید مطهری غربی، روبروی بانک مسکن، دفتر بنیاد مهدویت استان کرمانشاه و یا به رایانامه به نشانی info@bonyadkermanshah.ir ارسال کنند.

همتی از برگزاری دو همایش ملی مقاله محور از سوی بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) در کرمانشاه خبرداد و افزود: هشتمین همایش ملی غدیرپژوهی و ششمین همایش ملی نجات آینده جهان در اسفندماه برگزار ‌‌ و فرصت ارسال مقالات به این دو همایش تا 12 بهمن‌ماه است و اختتامیه این دو همایش در 7 و 8 اسفندماه با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

نظر شما