شناسهٔ خبر: 29393643 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

واکنش سایت AFC به پیروزی تیم ایران

پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل ترینیداد و توباگو در سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)،بازتاب یافت.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار تدارکاتی برابر ترینیداد و توباگو که روز گذشته در ورزشگاه آزادی برگزار شد، در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بازتاب داشت.

سایت AFC نوشت: جمهوری اسلامی ایران روز پنج شنبه موفق به کسب پیروزی دیگری گردید، در حالی که آماده سازی آن‌ها برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات متحده عربی به آرامی ادامه دارد.

گل دقیقۀ ۵۰ کریم انصاری فرد، پیروزی ۱-۰ تیم ملی در مسابقه برابر ترینیداد و توباگو در ورزشگاه آزادی را رقم زد، این سومین پیروزی متوالی ایران در دیدار‌های تدارکاتی در راه آماده سازی خود برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات متحده عربی بود.

کارلوس کی روش سرمربی تیم از پیشرفت تیمش خوشحال است در حالی که ایران آماده می‌شود در گروه D. بازی‌های ۲۰۱۹ امارات متحده عربی با تیم‌های عراق، ویتنام و یمن رو برو شود.

ایران قرار است روز سه شنبه هم در دیداری دوستانه با ونزوئلا بازی کند و کی روش به دنبال پیروزی دیگری خواهد بود؛ چون شرایط خوب این تیم آسیای مرکزی که به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برمی گردد، همچنان ادامه دارد.

گرچه در جام جهانی ۲۰۱۸ ایران در مرحله گروهی حذف شد، این تیم کیفیت خود را با پیروزی ۱-۰ مقابل مراکش به نمایش گذاشت و سپس با همین نتیجه برابر اسپانیا شکست خورد.

آن‌ها در مسابقه پایانی خود قهرمان اروپا یعنی پرتغال را با نتیجه ۱-۱ متوقف کردند و نتوانستند به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات راه پیدا کنند.

در راه آماده سازی خود برای جام ملت‌های آسیا ایران، که قصد دارد برای چهارمین بار، اما نخستین بار از سال ۱۹۷۶ قهرمان شود، قبل از پیروزی بر ترینیداد و توباگو، ازبکستان را ۱-۰ و بولیوی را ۲-۱ شکست داد.

ایران روز ۷ ژانویه (۱۷ دی ماه) بازی‌های خود را در جام ملت‌ها با بازی برابر یمن آغاز خواهد کرد، سپس به دیدار ویتنام (۲۲ دی) و در ۲۶ دی به مصاف عراق خواهد رفت.

 

نظر شما