شناسهٔ خبر: 29393467 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امدادرسانی به ۱۲۱ نفر در ۵ استان متأثر از برف و کولاک

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته نیرو‌های امدادی هلال احمر به ۱۲۱ نفر در ۵ استان متأثر از برف و کولاک امدادرسانی کردند.

صاحب‌خبر -

امدادرسانی به ۱۲۱ نفر در ۵ استان متأثر از برف و کولاکمرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته نیرو‌های امدادی هلال احمر به ۱۲۱ نفر در ۵ استان اردبیل، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و مرکزی که متأثر از برف و کولاک بودند، امداد رسانی کردند.

وی در ادامه بیان کرد: در این مدت ۵ نفر اسکان اضطراری دریافت کردند و ۳ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

سلیمی با اشاره به رهاسازی ۱۰ دستگاه خودرو از برف تصریح کرد: ۳۰ نفر از نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در قالب ۹ تیم برای امدادرسانی به مناطق اعزام شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات در ادامه از وقوع سیل و آبگرفتگی در ۷ استان کشور خبر داد و گفت: تاکنون ۷ استان ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، قم و لرستان متأثر از سیل و آبگرفتگی بودند.

وی با اشاره به تخلیه آب از ۲۱ واحد مسکونی عنوان کرد: همچنین ۷۲ نفر در قالب ۲۰ تیم برای امدادرسانی به این مناطق اعزام شدند و در این مدت به ۱۱۸ نفر امدادرسانی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما