شناسهٔ خبر: 29393412 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازتاب پیروزی ایران برابر ترینیداد و توباگو در سایت AFC

پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل ترینیداد و توباگو در سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)،بازتاب یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،  پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار تدارکاتی برابر ترینیداد و توباگو که روز گذشته در ورزشگاه آزادی برگزار شد، در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بازتاب داشت.
سایت AFC نوشت: جمهوری اسلامی ایران روز پنج شنبه موفق به کسب پیروزی دیگری گردید، در حالی که آماده سازی آنها برای جام ملت های آسیا 2019 امارات متحده عربی به آرامی ادامه دارد.
گل دقیقۀ 50 کریم انصاری فرد،پیروزی 1-0 تيم ملی در مسابقه برابر ترینیداد و توباگو در ورزشگاه آزادی را رقم زد،این سومين پیروزی متوالی ايران در دیدارهای تدارکاتی در راه آماده سازی خود برای جام ملت های آسیا 2019 امارات متحده عربی بود.

کارلوس کی روش سرمربی تیم از پیشرفت تیمش خوشحال است در حالی که ایران آماده می شود در گروه D بازی های 2019 امارات متحده عربی با تیم های عراق، ویتنام و یمن رو برو شود.

ایران قرار است روز سه شنبه هم در دیداری دوستانه با ونزوئلا بازی کند و کی روش به دنبال پیروزی دیگری خواهد بود؛ چون شرایط خوب این تیم آسیای مرکزی که به جام جهانی 2018 روسیه برمی گردد، همچنان ادامه دارد.

گرچه در جام جهانی 2018 ایران در مرحله گروهی حذف شد ، این تیم کیفیت خود را با پیروزی 1-0 مقابل مراکش به نمایش گذاشت و سپس با همین نتیجه برابر اسپانیا شکست خورد.

آنها در مسابقه پایانی خود قهرمان اروپا یعنی پرتغال را با نتیجه 1-1 متوقف کردند و نتوانستند به جمع 16 تیم برتر مسابقات راه پیدا کنند.

در راه آماده سازی خود برای جام ملت های آسیا ایران، که قصد دارد برای چهارمین بار، اما نخستین بار از سال 1976 قهرمان شود، قبل از پیروزی بر ترینیداد و توباگو،ازبکستان را 1-0 و بولیوی را 2-1 شکست داد.

ایران روز 7 ژانویه (17 دی ماه) بازی های خود را در جام ملت ها با بازی برابر یمن آغاز خواهد کرد ، سپس به دیدار ویتنام (22 دی) و در 26 دی به مصاف عراق خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:
لاورنس:تیم ملی ایران با تلاش زیادی بازی می کند/برای برد به ایران آمده بودم

تیم ملی فوتبال ایران ۱ - ۰ ترینیداد توباگو/ پیروزی نزدیک شاگردان کی روش در آخرین بازی دوستانه خانگی قبل از جام ملت ها

حواشی پیش از دیدار تیم های ایران و ترینیداد توباگو

انتهای پیام/


واکنش سایت ای ف سی به پیروزی ایران برابر ترینیداد

 

نظر شما