شناسهٔ خبر: 29393201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پایان مسابقات قرآن کارکنان تامین اجتماعی در مشهد

مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن کارکنان سازمان تامین اجتماعی با معرفی برگزیدگان در مشهد به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این دوره از مسابقات 230 شرکت کننده شامل 117 مرد و 113 زن در رشته های قرائت، مفاهیم، ترتیل، حفظ هفت و 14 جزء طی 2 روز به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابتها سعید مرامی از تهران، محمود دیانی از اصفهان، علی رحیم زاده از اصفهان و سید مرتضی مرتضوی از قم به ترتیب در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ 7 جزء و حفظ 14 جزء قرآن به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در بخش مفاهیم نیز منصور سیفی از آذربایجان شرقی، عبدالله سهراب لو از زنجان، محمد حسن خدایی از اردبیل و مصطفی علایی از کردستان حائز حداکثر امتیاز شدند.

در بخش بانوان نیز مرضیه جلال الدین صالحی از خوزستان، سمیه خدایی از تهران، سعیده کردی یزدی از یزد و زینب خنسیر از استان بوشهر به ترتیب در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ 7 جزء و حفظ 14 جزء قرآن عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

در بخش مفاهیم نیز فاطمه رخصتی از گیلان، الهه حاتم پور از اصفهان ، لیلا احسانی از مازندران و معصومه محمدی زاده از تهران بیشترین امتیازات را کسب کردند.

در این مراسم دستیار مدیرعامل و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با ابراز تاسف از وقوع سانحه رانندگی و فوت سیدتقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: قرار بود ایشان در مراسم پایانی مسابقات قرآن حضور داشته باشد که این حادثه رخ داد.

محمدرضا جعفریان افزود: ایشان در پاکدستی نمونه بود و علاوه بر اینکه خود در کمک به بیمه شدگان پیشقدم بود سایرین را نیز به این عمل نیک توصیه می کرد.

نظر شما