شناسهٔ خبر: 29392611 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قم| ترویج تشیع در دوران خفقان جامعه اسلامی مهم‌ترین اقدام امام حسن عسکری(ع) بود

R7854/P1357/S6,62/CT1

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امام حسن عسکری(ع) در شرایطی که در دورانی که جامعه در خفقان و محدودیت بود اما توانست در سراسر کشورهای اسلامی نمایندگانی داشته باشد و به‌وسیله آن‌ها تشیع را اداره و مردم را هدایت کند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مجتبی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم با اشاره به فرارسیدن سال روز شهادت امام حسن عسکری(ع) اظهار داشت: امام حسن عسکری(ع) آخرین امامی است که در حضور مردم بوده است و از ایشان آثار برکاتی زیادی به جامعه اسلامی رسیده است.

وی با تأکید بر لزوم حرکت در مسیر اهل‌بیت(ع) افزود: کلمات و پیام‌های زیادی از امام حسن عسکری(ع) به امت اسلامی رسیده است که بسیار سازنده است و باید از آن الگوگیری شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: امام حسن عسکری(ع) در شرایطی که جامعه در خفقان و محدودیت بود اما توانست در سراسر کشورهای اسلامی نمایندگانی داشته باشد و به‌وسیله آن‌ها تشیع را اداره و مردم را هدایت کند.

نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق خاطرنشان کرد: امام حسن عسکری(ع) با اینکه بسیار جوان بودند اما در دل مردم جا باز کردند و نزد شیعیان از عزت و عظمت بسیار بالایی برخوردار بودند.

انتهای پیام/ح

نظر شما