شناسهٔ خبر: 29392574 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

وعده پاداش طلا برای ساقط کردن هواپیما و حمله شیمیایی/ هر داعشی چقدر سکه پاداش می‎گرفت؟

به هر عضو داعش برای ساقط کردن بالگرد دشمن و پهپادها دستکم هفت سکه طلا داده می‌شد. همچنین، برای انجام حملات شیمیایی که از نظر داعش ارزش کمتری در مقایسه با ساقطکردن هواپیما داشته، ده سکه نقره به تروریست‌ها داده می‌شد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین الملل- شبکه خبری روسی "راشا تودی" با اشاره به اسناد به دست آمده متعلق به گروه تروریستی داعش در عراق اشاره می‌کند که این اسناد نشان می‌دهند که داعش به اعضای خود وعده پاداش طلا و نقره را در ازای ساقط کردن هواپیماها و انجام حمله شیمیایی داده بود. 

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ این شبکه خبری می‌نویسد این اسناد بدست آمده از شهر آزاد شده موصل در عراق از چنگ داعش نشان می‌دهند برخلاف تصور عمومی که اشاره می‌شد اعضای داعش بنا بر باورهای قلبی و عقیدتی عضو آن گروه شده بودند به نظر می‌رسد انگیزه‌های مالی در عضوگیری داعش بسیار تاثیرگذار بوده‌اند. 


این شبکه خبری اشاره می‌کند که به هر عضو داعش برای ساقط کردن بالگرد دشمن و پهپادها دستکم هفت سکه طلا داده می‌شد. همچنین، برای انجام حملات شیمیایی که از نظر داعش ارزش کمتری در مقایسه با ساقطکردن هواپیما داشته، ده سکه نقره به تروریست‌ها داده می‌شد.

این شبکه خبری می‌نویسد احتمالا اعضای داعش با این مشوق‌های مالی بود که مواد سمی و شیمیایی را در مجاورت کرکوک، فلوجه و تکریت مورد استفاده قرار داده بودند. 

وعده پاداش طلا برای ساقط کردن هواپیما و حمله شیمیایی/ هر داعشی چقدر سکه پاداش می‎گرفت؟

نظر شما