شناسهٔ خبر: 29392370 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

محمد مرادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم ملی فوتبال ساحلی برای رسیدن به جام قهرمانی زحمت بسیاری کشید/ قهرمان شدم اما مسئولان شهرم تبریک هم نگفتند

عضو مازندرانی تیم ملی فوتبال ساحلی، گفت: هیچ‌یک از مسئولان استان مازندران و شهرم ساری استقبالی از من نکردند. یک تماس هم نگرفتند تا این عنوان قهرمانی را تبریک بگویند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد مرادی، عضو تیم ملی فوتبال ساحلی و پدیده سال ۲۰۱۸، در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: خدارا شکر می‌کنم که توانستیم قهرمان مسابقات بین قاره‌ای شویم. ۱۰ روز در پرتغال اردو داشتیم و توانستیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم. در مسابقات بین قاره‌ای گام اول را مقابل آمریکا محکم برداشتیم و در ادامه تاهیتی و روسیه را بردیم. در نیمه نهایی مصر را بردیم و در فینال روسیه را ۴ بر ۲ بردیم و به مقام قهرمانی رسیدیم.

وی ادامه داد: از طریق نظرسنجی فیفا به عنوان برترین بازیکن جوان سال انتخاب شدم. ممنونم از همه کسانی که در این مدت کمک کردند تا به این جام مهم برسیم. خدارو شکر که در این دوره از رقابت‌ها به پدیده سال انتخاب شدم و همه کسانی که به من رای دادند تشکر می‌کنم. تیم ملی کشورمان در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های قدرتمندی همانند آمریکا، تایتی، مصر و روسیه را شکست داد که هرکدام از آنها ابر قدرت‌های جهان هستند و بازیکنان و کادرفنی تیم کار بسیار بزرگی را انجام دادند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی با اشاره به اینکه از مسئولان کشوری ممنونم که این قهرمانی را تبریک گفتند، بیان کرد: از مسئولان استانم بسیار ناراحت هستم. هیچ‌یک از مسئولان استان مازندران و شهرم ساری استقبالی از من نکردند. یک تماس هم نگرفتند تا این عنوان قهرمانی را تبریک بگویند. رسیدن به عنوان قهرمانی بسیار سخت است لااقل از مسئولان استانی بیشتر انتظار داشتم اما برخوردهای آنها مایوسم کرد.

مرادی در پایان گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی سرمربی بسیار خوبی دارد. این مربی به بازی جوانان اعتماد دارد و در این دوره از رقابت‌ها با استفاده از بازیکنان جوان توانست به عنوان قهرمانی برسد. با حضور وی نباید نگران آینده فوتبال ساحلی ای انجام بود.

نظر شما