شناسهٔ خبر: 29392016 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

انتخابات هیئت نظارت بر مطبوعات ۲۷ آبان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیران مسئول رسانه‌ها برای حضور حداکثری در هفدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ محمد سلطانی فر با بیان این مطلب اظهار کرد: هماهنگی های لازم با مرکز ماهر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین پلیس فتا برای افزایش ضریب امنیت انتخابات صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین با هدف نظارت بر حسن انجام انتخابات، هیئت ویژه ای از سوی سازمان بازرسی کل کشور با حضور در ستاد انتخابات هیئت نظارت بر مطبوعات بر روند برگزاری انتخابات نظارت می کند.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه انتخابات الکترونیکی نماینده مدیران مسئول در هفدهمین دوره هیئت نظارت بر مطبوعات رأس ساعت 10صبح تا 18 روز یکشنبه 27 آبان ماه و از طریق سامانه جامع رسانه های کشور به نشانی الکترونیکی e-rasaneh.ir  برگزار می شود، گفت: نتایج انتخابات بلافاصله پس از اتمام زمان رأی گیری و تأیید کمیته سه نفره ناظر بر انتخابات متشکل از نمایندگان قوای سه گانه اعلام می شود.

سلطانی فر همچنین از تأیید صلاحیت 167 نفر از نامزدهای متقاضی حضور در این انتخابات خبر داد و افزود: نامزدهای محترم مطابق دستورالعمل اجرایی انتخابات، در صورت تمایل به انصراف صرفا می توانند از طریق سامانه جامع رسانه های کشور اقدام کنند و تا یک ساعت قبل از شروع انتخابات (ساعت 9 صبح یکشنبه 27 آبان) فرصت دارند با استفاده از حساب کاربری خود و به صورت الکترونیک، انصراف خود را از نامزدی اعلام کنند.

وی افزود: مدیران مسئول رسانه های مکتوب و مجازی می توانند با مراجعه به پنل کاربری خود در سامانه جامع رسانه های کشور وضعیت خود را درباره شرکت در انتخابات مشاهده کنند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما