شناسهٔ خبر: 29391998 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

رختکن آنقدر سرد بود که نتوانستیم ذهن بازیکن را متمرکز کنیم

مرتضی‌زاده: از میزبانی هیرو راضی نبودیم/دقیقه ۹۰ سالن مسابقه را تغییر دادند

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان گفت: از یک ماه پیش معلوم بود بازی ما مقابل هیرو در چه تاریخی برگزار می‌شود اما دقیقه ۹۰ سالن مسابقه را تغییر دادند و ما حتی یک جلسه تمرین هم برگزار نکردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان در هفته سوم لیگ برتر، با نتیجه 86 بر 65 مقابل هیرو شکست خورد.

زهرا مرتضی‌زاده سرمربی تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان در گفت‌وگو با فارس، در این باره اظهار داشت: ما اصلا از شرایط میزبانی راضی نبودیم. روز چهارشنبه به ما اعلام کردند حیدرنیا میزبان بازی ما با هیرو است. در حالی که پیش از این اعلام شده بود قرار است در سالن زعفرانیه بازی کنیم. به همین دلیل ما اصلا فرصت حتی یک جلسه تمرین را هم در حیدرنیا پیدا نکردیم.

وی افزود: ما از فضای شرجی و گرم به اینجا آمدیم به همین دلیل مشخص است که بازیکنان ما نیمه دوم نمی‌توانند نفس بکشند. رختکن آنقدر سرد بود که نتوانستیم ذهن بازیکن را در خصوص بازی متمرکز کنیم. حتی در یک صحنه نزدیک بود بازیکن ما در اصابت با دیوار گردنش بکشد. اصلا از میزبانی راضی نبودم. شاید اگر میزبانی بهتر بود کم نمی‌آوردیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان با اشاره به اینکه از یک ماه پیش بازی این تیم مقابل هیرو مشخص شده اما سالن معلوم نبود، عنوان کرد: دقیقه 90 سالن مسابقه را عوض می‌کنند. ما صبح روز چهارشنبه به تهران رسیدیم و فهمیدیم قرار است در سالن حیدرنیا بازی کنیم. مسئول این ورزشگاه به ما گفت اگر از چند روز قبل گفته بودید می‌توانستند یک سانس را برای تمرین به ما اختصاص دهند. 50 درصد باخت ما به خاطر شرایط بدنی بچه‌ها و میزبانی بود.

مرتضی‌زاده با اشاره به غیبت تینا عیسائیان بازیکن باتجربه هیرو عنوان کرد: امروز یکی از بازیکنان خوب حریف بازی نکرد. اگر شرایط ما بهتر بود می‌توانستیم از این غیبت استفاده خوبی داشته باشیم. بازی سختی در دور برگشت داریم اما امیدوارم جبران کنیم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما