شناسهٔ خبر: 29391905 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

در افتتاحیه دومین دوره «سفیران انقلاب» مطرح شد

برای دفاع از مستضعفان نباید عرق بر پیشانی ما بنشیند/ سینه‌های ما آماج حملات دشمن است

افتتاحیه دومین دوره «سفیران انقلاب» اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با حضور حجت الاسلام والمسلمین شفیعی، یکی از جانبازان حادثه تروریستی اخیر اهواز و همسر شهید کجباف شهید مدافع حرم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، افتتاحیه دومین دوره  «سفیران انقلاب» اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با حضور حجت الاسلام والمسلمین شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان ،سرگرد شهریاری جانباز حادثه تروریستی اخیر اهواز و همسر شهید کجباف شهید مدافع حرم برگزار شد.

* سفیر انقلاب اسلامی زنی است که در مسابقات آسیایی با حجاب کامل حضور پیدا می کند نه مسئولی که به دشمن آتو می دهد

حمزه دستیار دبیر واحد بین الملل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در این مراسم گفت: دشمن برای امام خمینی از واژه رهبر ایران استفاده می کرد و هرگز کلمه امام را در رسانه هایش استفاده نکرد در واژه رهبر مفهومی خاص و برای ملت است و در کنار موسلینی و هیتلر، امام خمینی هم یک رهبر برشمرده می شود، در حالی که امام کلمه ای فراتر از ملت است و پای امت اسلام در میان این یعنی نگاه فرامرزی .

وی در خصوص دوره سفیران انقلاب افزود: سفیر انقلاب اسلامی زنی است که در مسابقات آسیایی با حجاب کامل حضور پیدا می کند نه آن مسئول که به دشمن آتو می دهد.گاهی لازم است از یمن پایداری و از لبنان مقاوت بیاموزیم و از برخی کشورها تکنولوژی وارد کنیم.

* نباید برای دفاع از مستضعفان عرق بر پیشانی مان بنشیند

حجت الاسلام محسن شفیعی نماینده نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان هم در ادامه در خصوص مولفه های اصلی انقلاب اسلامی عنوان کرد: یکی از بنیاد های جمهوری اسلامی دفاع از مظلوم در سراسر جهان است.

وی گفت: شخصی که بگوید دیگران ربطی به ما ندارند، انسان بی دردی است. یکی از مولفه های دیگر نیز استکبار ستیزی است، که امام خمینی نیز به ما آموخت باید بسوزیم و شعله ای در جان ما همیشه شعله ور باشد.

شفیعی ادامه داد: نباید برای دفاع از مستضعفان عرق بر پیشانی مان بنشیند و باید با کسی که بلند سخن می گوید با قدرت صحبت کنیم. زیرا ادبیات نرم برای جهان امروز مناسب نیست دشمنان ما بر کفر و باطل خود جسور و محکم اند و ما نیز باید بر حق خود محکم باشیم.

*  سینه‌های ما آماج حملات دشمن است

سرگرد شهریاری هم در ادامه این مراسم بیان داشت: سینه های ما آماج حملات دشمن است و ما نیز که در حادثه تروریستی اهواز مورد اثبات گلوله قرار گرفته ایم به سینه خورده است.

وی افزود: بسیاری نسبت به راهیان نور به ما ایراد وارد می کنند در حالی که هنوز برای آلمانی ها در لنین گراد و سربازان انگلیسی هرساله یادواره گرفته می شود. پس ما چرا نباید برای جوانانی که اولین جنگی را رقم زدند که خاکی در آن تصرف نشد یادواره برقرار کنیم؟

وی ادامه داد: وظیفه من نظامی حفاظت از مرز و ایجاد امنیت است و وظیفه دانشجو برافراشته کردن پرچم انقلاب در جهان است. دانشجوی امروز مدیر فردا است پیغام ما به شما ایستادن بر سر ایده های انقلابی خودتان است.

* باید اسلامی بودن انجمن های اسلامی اصل و محور باشد

گفتنی است در ادامه همسر شهید کجباف (شهید مدافع حرم) از لزوم پایبندی و رسالت انجمن های اسلامی و لزوم پایبندی به راه شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی  گفت و تاکید کرد: باید اسلامی بودن انجمن های اسلامی اصل و محور باشد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما