شناسهٔ خبر: 29391842 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سردار مستاجران در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

پایش هوایی مرزها با استفاده از بالگردها و پهپاد‌های ناجا

فرمانده هوا ناجا گفت: ماموریت هواپیمایی نیروی انتظامی به گستره جمهوری اسلامی ایران است و تمامی مرزها اعم از آبی و خاکی توسط بالگردها و پهپادهای ناجا پایش هوایی می‌شوند.

صاحب‌خبر -

پایش هوایی مرزها با استفاده از بالگردها و پهپاد‌های ناجاسردار «حسین‌علی مستاجران» فرمانده هوا ناجا در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با بیان اینکه ماموریت‌های این نیرو از گستردگی بالایی برخوردار است، اظهار داشت: ماموریت هواپیمایی نیروی انتظامی به گستره جمهوری  اسلامی ایران است و تمامی مرزها اعم از آبی، خاکی و مناطق کوهستانی توسط بالگردها و پهپاد‌های ناجا پایش هوایی می‌شوند.

وی در این زمینه به فعالیت هواپیمایی نیروی  انتظامی در عملیات اربعین اشاره و خاطرنشان کرد: فعالیت‌های این نیرو از چند ماه قبل از اربعین آغاز شد و همراه از طریق هوایی مرزها را مورد پایش قرار داد.

فرمانده هوا ناجا ادامه داد: نیروی انتظامی در عملیات اربعین علاوه بر موضوعات امنیتی در حوزه حمایتی از زائران، اورژانس و امدادرسانی در کنار سایر سازمان‌ها حضور داشت و خوشبختانه توانست به خوبی به عملیات خود بپردازد.

سردار مستاجران افزود: در عملیات اربعین نیروی انتظامی از بالگرد‌ها و هواپیماهای بدون سرنشین برای برقراری امنیت، پایش مرزها و مسائل ترافیکی استفاده کرد و طی این عملیات، بیش از 300 ساعت پرواز توسط بالگردهای هوا ناجا صورت گرفت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما