شناسهٔ خبر: 29391832 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

دستیار ویژه رئیس مجلس:

جنگ روانی آمریکا علیه ایران به نتیجه نمی رسد

تهران- ایرنا- دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ترسی که ترامپ از تحریم ها نزد برخی کشورها ایجاد می‌کند، بزرگتر از واقعیت تحریم است، بی تردید جنگ تحریم روانی آمریکا به نتیجه نخواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت، حسین امیر عبداللهیان روز پنجشنبه در دیدار با رستم یحیی سفیر مالزی با تاکید بر روابط مثبت و دیرینه دو کشور اظهار داشت: ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی نقش مهمی در کشور مالزی و نظام بین الملل دارد و دور جدید مدیریت وی فرصت خوبی برای توسعه روابط همه جانبه دو کشور است.
وی با اشاره به وضعیت مسلمانان میانمار گفت: کشورهای اسلامی نباید از وضعیت اسفبار اقلیت مسلمانان میانمار غفلت کنند؛ متاسفانه سرعت بحران در میانمار بیشتر از سرعت راه حل ها است.
مدیرکل بین الملل مجلس همچنین اقدامات مالزی در این زمینه را واقع‌بینانه دانست و با اشاره به تداوم بحران در بحرین، یمن و میانمار ابراز امیدواری کرد نخبگان کشورهای اسلامی بتوانند برای تحقق صلح قدم بردارند.
رستم یحیی سفیر مالزی نیز در این دیدار گفت: خوشبختانه دو کشور از روابط مستحکم و پایداری برخوردارند. روابط سیاسی تهران و کوالالامپور در سطح بالایی قرار دارد.
وی با اشاره به تحریم های جدید علیه ایران افزود: به طور جدی به دنبال حل مشکلات موجود و تسهیل شرایط هستیم.
سفیر مالزی در ایران، مساله روهینگیا را از مسائل بسیار جدی دانست و افزود: بهترین رویکرد این است که به صورت عمل گرایانه به موضوع میانمار پرداخته شود.
وی اظهار امیدواری کرد تا با تقویت و توسعه تعاملات و تبادلات پارلمانی و سیاسی با کمک جمهوری اسلامی ایران بتوان به راه حل های مناسبی برای کمک به بحران های موجود پیدا کرد.
سفیر مالزی در تهران آمادگی کشورش را برای توسعه بیشتر روابط پارلمانی اعلام کرد.
سیام**9121*1834

منبع: ایرنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما