شناسهٔ خبر: 29391462 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

لیگ ملت های اروپا؛

انتقام کرواسی از اسپانیا با یک برد دراماتیک +جدول

منبع: وب سایت برنامه نود

کرواسی با گل دقایق پایانی موفق شد انتقام شکست تلخ در بازی دور رفت را از اسپانیا بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، رقابت های لیگ ملت های اروپا پنج شنبه شب با انجام چند دیدار در قاره سبز از سر گرفته شد که در مهمترین مسابقه سطح A و از گروه چهارم اسپانیا در مقابل کرواسی با نتیجه ۳-۲ شکست خورد تا بعد از دو برد ابتدایی در این گروه، با دو باخت کارش را در گروه چهارم به پایان رساند.

نیمه اول بازی دو تیم اگرچه پرسرعت و هیجانی بود ولی گلی به همراه نداشت. اما نیمه دوم جبران کم گل بودن نیمه اول را کرد تا همچون بازی رفت یک مسابقه پرگل را شاهد باشیم. ابتدا دقیقه ۵۴ بود که روی اشتباه روبرتو، کرواسی صاحب فرصت خوبی شد و پریشیچ با یک پاس عالی کراماریچ را در موقعیت تک به تک قرار داد و او هم گل اول را زد. این گل دو دقیقه بعد پاسخ داده شد، پاس ایسکو و ضربه تمام کننده سبایوس بازی را ۲-۱ کرد.

بعد از این گل باز کرواسی برای رسیدن به گل برتری فشار آورد و یدوای روی سانتر مودریچ در تیر دوم با ضربه سر در دقیقه ۶۹ بازی را ۲-۱ کرد. بعد از این گل، کرواسی فرصت گل سوم را هم داشت که دخیا مانع از گلزنی حریف شد. دقیقه ۷۸ اسپانیا صاحب پنالتی شد و راموس موفق شد بازی را ۲-۲ کند. مسابقه همچنان جذاب پیگیری می شد و دو تیم به دنبال رسیدن به گل برتری بودند. اما کرواسی میزبان بود که به برتری رسید. یدوای بار دیگر درخشید، این بار ضربه برکالو توسط دخیا مهار شد و سپس در ریباند یدوای در دقیقه ۹۲ گل سوم را زد تا کرواسی ۴ امتیازی شود.

این آخرین بازی لاروخا در لیگ ملت های اروپا این فصل بود و مشخص شدن سرنوشت این گروه به بازی آخر انگلیس - کرواسی موکول شد.

در سطح A از گروه دوم مسابقات، تیم ملی فوتبال بلژیک در خانه پذیرای ایسلند بود که موفق شد با دو گل باتشوایی در دقایق ۶۵ و ۸۱ با نتیجه ۲-۰ میهمانش را شکست دهد و با این برتری، ۹ امتیازی شود، در در این گروه رقابت صعود بین بلژیک و سوئیس است. ایسلند نیز بدون امتیاز، به کارش پایان داد و به دسته پایین تر سقوط کرد.

در سطح B و از گروه سوم، دیدار اتریش و بوسنی با تساوی بدون گل پایان یافت تا بوسنی با ده امتیاز صدرنشین این گروه شود و دومی اتریش نیز تثبیت شود.

در سطح C از گروه دوم، یونان با یک گل فنلاند را مغلوب ساخت و مجارستان با نتیجه ۲-۰ از سد استونی گذشت. در این گروه فنلاند با ۱۲ و یونان با ۹ امتیاز در رده اول و دوم هستند.

در سطح D از گروه اول، قزاقستان با لتونی به تساوی ۱-۱ رسید. بازی اندورا و گرجستان نیز با همین نتیجه به پایان رسید. در گروه دوم این سطح نیز، بلاروس ۲-۰ از سد لوکزامبورگ گذشت و مولداوی با یک گل سن مارینو را از پیش رو برداشت.

نظر شما