شناسهٔ خبر: 29391429 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فوتبال جهان| کرواسی با گل ثانیه‌های پایانی موضع اسپانیا را به خطر انداخت/ بوسنی به لیگ A ملت‌های اروپا صعود کرد

R7879/P1015145/S3,1410/CT10

فوتبال جهان- مهمترین بازی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا با برتری دیرهنگام خانگی نایب قهرمان جهان مقابل اسپانیا به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور جدید رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا با برتری 3 بر 2  تیم ملی کرواسی در خانه‌اش مقابل اسپانیا آغاز شد.

 در این بازی گروه چهارم لیگ A که کرواسی برای اولین بار از زمان محرومیتش اجازه حضور تماشاگران را داشت، اسپانیا توسط سبایوس در دقیقه 56 و کاپیتان راموس در دقیقه 78 (از روی نقطه پنالتی) به گل رسید و گل‌های کرواسی توسط کراماریچ در دقیقه 54 و جدواج در دقایق 69 و 3+90 زده شدند. با این تساوی، اسپانیای شش امتیازی در صدر ماند، اما تنها در صورت تساوی انگلیس و کرواسی در بازی آخر به نیمه نهایی صعود می‌کند. در غیر این صورت برنده بازی انگلیس و کرواسی که هر دو، چهار امتیاز دارند به مرحله  بعد می‌رسد.

 در گروه دوم لیگ A، بلژیک 2 بر صفر ایسلند از پیش سقوط‌کرده به سطح B را برد و به صعود امیدوار شد. باتشوایی در دقایق 65 و 81 هر دو گل تیم سوم جام جهانی 2018 را به ثمر رساند.

براساس این گزارش، در گروه سوم لیگ B، نبرد بوسنی و اتریش در زمین اتریشی‌ها با تساوی بدون گل به پایان رسید تا بوسنی جواز صعود به لیگ A را کسب کند.

همچنین در گروه دوم لیگ C مجارستان 2 بر صفر استونی را برد و یونان یک بر صفر از سد فنلاند گذشت. 

در گروه اول لیگ D هم قزاقستان و لتونی به تساوی یک - یک رسیدند و آندورا و گرجستان هم همین نتیجه را تکرار کردند.

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه دوم لیگ D، مولداوی یک بر صفر در زمین سن‌مارینو به برتری رسید و بلاروس با دو گل در خانه لوکزامبورگ طعم برتری را چشید.

انتهای پیام/

نظر شما