شناسهٔ خبر: 29391392 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

دوره «اخلاق علمی و حرفه‌ای سطح یک» در جهاددانشگاهی گیلان برگزار شد

گروه اجتماعی - معاون آموزشی جهاددانشگاهی گیلان از برگزاری دوره «اخلاق علمی و حرفه‌ای سطح یک» ویژه اساتید و نخبگان دانشگاهی خبر داد.

صاحب‌خبر -

دوره «اخلاق علمی و حرفه‌ای سطح یک» در جهاددانشگاهی گیلان برگزار شد

میرمسلم رهبرهاشمی، معاون آموزشی جهاددانشگاهی گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به برگزاری دوره «اخلاق علمی و حرفه‌ای سطح یک» ویژه اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاهی اظهار کرد: ضیافت اندیشه اساتید با هدف معرفت‌افزایی و ارتقای سطح اخلاق حرفه‌ای اساتید برای نخستین بار 23 و 24 آبان‌ماه سال جاری در جهاددانشگاهی گیلان برگزار شد.

وی افزود: در این ضیافت دو روزه مباحثی نظیر چگونگی و ارتقای روابط بین اساتید، دانشجویان و همچنین ارتباط با مخاطبین حوزه پژوهش مطرح شد. همچنین دستاوردهای مربوط به سایر مراکز آموزشی و تحقیقاتی که توانستند با اتخاذ روش‌های درست اخلاقی و جامعه نگر بیشترین بهره‌وری را به لحاظ رفتار حرفه‌ای و الگویی داشته باشند، به تبادل نظر گذاشته شد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی گیلان ادامه داد: اساتید حاضر در این دوره آموختند که با بهره‌گیری از سعه صدر و موازین دینی و اسلامی و سایر علوم، فضائل انسانی و الگوی رفتاری بهتر را در حوزه آموزش و پژوهش به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه در این دوره بالغ بر 25 نفر از اساتید و اعضای هیئت علمی شرکت داشتند، گفت: در این دوره علاوه بر اساتید استانی، میزبان اساتیدی از دانشگاه صنعتی شاهرود، دانشگاه دولتی اردبیل و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بودیم.

هاشمی اضافه کرد: هرچقدر برگزاری این نشست‌های مهارت افزایی تداوم داشته باشد، قطعا دستاوردهای آن برای جامعه مخاطب علمی بیش از پیش خواهد بود.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی گیلان گفت: آنچه که علاوه بر مسائل علمی از انسان باقی می‌ماند فضائل والای اخلاقی است که باید در بین اساتید ما بسیار برجسته و نمودارتر باشد.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام رضا مظفری، دکترای فقه و حقوق از مرکز هم اندیشی استادان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مدرس دوره «اخلاق علمی و حرفه‌ای سطح یک» به میزبانی جهاددانشگاهی گیلان بوده است.

تیترتیترتیترتیترتیترتیترتیترتیتر

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما