شناسهٔ خبر: 29391295 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

برگزاری دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی در خرم آباد

دوره آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی در خرم آباد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی در خرم آبادبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، پنج شنبه (24 آبان) دوره آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی با عنوان  «خورشید خانه خودت باش» با حضور جمعی از بانوان بسیجی خرم آباد و با هدف ارتقا سطح زندگی در حسینیه ثار الله سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد.

خاطر نشان می شود، مدرس این دوره آموزشی دکتر «ریکا الماسیان»، مسئول آزمایشگاه میکرو بیولوژی اداره استاندارد لرستان، اظهار داشت: منظور از سبک زندگی وجهه غالب رفتار فرد، گروه و یا جامعه  است.

وی با تأکید بر اینکه سبک زندگی ما باید متأثر از باورها و ارزش های ملی و مذهبی مان باشد، گفت: امروزه هجمه عظیمی توسط دشمنان ما به ابعاد مختلف سبک زندگی ایرانی اسلامی ما شده است که با احیاء و روز آمد کردن سبک زندگی اهل بیت(ع) می توانیم با آنها مقابله کنیم.

الماسیان افزود: انقلاب اسلامی ما با پیروی والگو پذیری از فرهنگ ناب اهل بیت (ع) به پیروزی رسید و درهای جدیدی بر روی انسان های آزادیخواه جهان گشود.

مسئول آزمایشگاه میکرو بیولوژی اداره استاندارد لرستان با برشمردن مضرات برخی از محصولات تولیدی که در تولید آنها فقط سود مالی مورد نظر بوده است و به سلامت افراد اصلاً توجهی نشده است، یادآورشد: سالم ترین زیباترین و ملموسترین شیوه زندگی، شیوه زندگی اسلامی است چرا که اسلام به همه ابعاد فردی، اجتماعی، دینی و دنیوی افراد توجه دارد.

 

انتهای پیام/  

نظر شما