شناسهٔ خبر: 29391183 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عباسی در گفت‌وگو با فارس:

مشکل سالن به خاطر میزبانی همه تیم‌های تهرانی در یک روز است/ هوشمندانه مقابل نفت بازی کردیم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان هیرو گفت: بازیکنان ما در دیدار مقابل نفت خوب حرف گوش کردند و با اجرای تاکتیک‌ها و ارائه بازی‌ هوشمندانه به برتری رسیدند.

صاحب‌خبر -

پوران عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برتری تیمش مقابل نفت آبادان در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان اظهار داشت: در این بازی متاسفانه تینا عیسائیان را نداشتیم. انگشت دست او شکسته است و نتوانسته بازی کند. با این شرایط هم بازیکنان ما خوب بودند. ما تیم هماهنگی داریم. شاید ابتدای بازی خیلی گرم نشده بودند اما در ادامه خوب حرف گوش کردند، تاکتیک‌ها اجرا شد و با بازی هوشمندانه به برتری رسیدیم.

وی درباره گلایه‌های سرمربی نفت در خصوص میزبانی عنوان کرد: چون امسال مسابقات لیگ متمرکز نیست ما ضعف سالن داریم. من از طهماسیان تشکر می‌کنم که زحمات زیادی کشیده اما به او گفتم برای همه تیم‌های تهرانی یک روز میزبانی نگذارند. چون به ما گفته‌آند سالن استاندارد باشد به همین دلیل برای گرفتن سالن مشکل پیدا می‌کنیم.

عباسی افزود:‌ما با 9 سالن صحبت کردیم یا اسکوربردها خراب بود یا نمی‌توانستند به خاطر کلاس‌هایی که بود، به ما سالن بدهند که در نهایت حیدرنیا موافقت کرد. ما به دنبال میزبانی خوب هستیم اما با کمبود سالن مواجه می‌شویم. هیرو یک آکادمی است که هنوز سالن ندارد. ما دور هم جمع شده‌ایم تا بتوانیم با حمایت هیرو و دیگر حامیان در لیگ شرکت کنیم اما هنوز سالن مخصوص نداریم. بازیکنان من در سالن کوچک آموزش و پرورش تمرین می‌کنند که نمی‌توان از آن سالن برای مسابقات استفاده کنیم. ما مجبور شدیم حیدرنیا را بگیریم. هر وقت هیرو ثبت شد سعی می‌کنیم سالن اختصاصی لیگ برتر هم بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما