شناسهٔ خبر: 29390787 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

دوناروما: اشتباهم در بازی با اینتر باعث پیشرفت من می شود؛ از دیدن کریستیانو رونالدو خجالت زده شدم

محمد رضایی

دروازه بان جوان روسونری اشتباهات خود در بازی های بزرگ را جزئی از فرآیند پیشرفتش می داند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- جانلوییجی دوناروما اعلام کرد درس بزرگی از اشتباه بزرگش روی گل ایکاردی گرفته است. او ضمنا در مورد دیدار هفته گذشته میلان و یوونتوس نیز صحبتی با خبرنگاران داشته است. دروازه بان میلان گفت هیگواین باید آرامش خود را حفظ کند و تایید کرد از دیدن رونالدو خجالت زده شده است.

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ دوناروما در مورد هیگواین گفت:

ما هیگواین را بخشیدیم. او پسر فوق العاده ای است و پس از بازی با یوونتوس از همه عذرخواهی کرد. بازی بسیار کلیدی و مهمی برای او بود اما مهمترین مسئله این است که او به اشتباه خود پی برده است بنابراین چنین اشتباهی را در آینده تکرار نخواهد کرد. هیگواین با داور هم حرف زد و از او عذرخواهی کرد.

هیگواین در آن لحظه خیلی عصبانی و ناامید به نظر می رسید؛ سریع رفتم و او را محکم گرفتم. گونزالو باید آرام بماند چون می تواند کمک زیادی به ما بکند. قطعا در آینده همین طور هم خواهد شد. گتوزو بعد از این اتفاق به هیگواین حرفی نزد و او را به حال خودش رها کرد.

اشتباه من در دربی روی گل ایکاردی؟ آن شب بعد از بازی در خوابیدن به زحمت افتادم اما این هم بخشی از دروازه بان بودن است و چنین اتفاقاتی پیش می آید. بیاییم اینطور به قضیه نگاه کنیم که آن اشتباه هم بخشی از مسیر پیشرفت و رشد است. فکر نمی کردم ایکاردی بتواند خودش را برای ضربه زدن با آن سانتر هماهنگ کند اما موفق شد. این هم درسی برای من بود.

اتفاقات فصل گذشته و مشکلات پیش آمده با هواداران میلان؟ دوران سختی بود و نمی خواهم به آن فکر کنم. خانواده و نامزدم در آن مقطع کمک زیادی به من کردند و تلاش بسیاری انجام دادند تا تمرکزم را حفظ کنم.

دیدار با رونالدو؟ از اینکه در بازی با یوونتوس، رونالدو را دیدم هیجان زده شدم. همیشه در بازی های پلی استیشن، مقابل او قرار می گرفتم. با رونالدو پس از بازی صحبتی نکردم چون بسیار خجالت زده بودم.

برچسب‌ها:

نظر شما