شناسهٔ خبر: 29390772 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مهر گزارش می‌دهد؛

بارش برف و باران در محورهای لرستان/ تردد عادی و روان برقرار است

خرم‌آباد- با وجود بارش برف و باران در محورهای لرستان به ویژه شهرهای سردسیری استان، تردد عادی و روان در این مسیرها برقرار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بارش باران و برف از روز گذشته در لرستان آغاز شده است؛ اما با تلاش نیروهای راهداری این استان محورها باز و تردد روان برقرار است.

بهزاد بهاروندی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دورود در این رابطه گفت: علیرغم بارش مداوم طی شب و روز گذشته تاکنون و بارش برف در گردنه «رازان» که قریب به یک ساعت ادامه داشت،  تردد برقرار است.

وی افزود: دو اکیپ راهداری متشکل از ۸ نفر نیرو با در داختیار داشتن ۶ دستگاه ماشین آلات در راهدارخانه های چالانچولان و رازان مستقر و مشغول خدمت رسانی هستند.

مهدی پاپیان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دوره چگنی نیز گفت: باوجود شدت بارش باران در شهرستان، تردد وسایل نقلیه در محورها کاملا طبیعی است.

وی یادآور شد: دو اکیپ راهداری در جاده ها مستقر هستند.

حسن فاضلیان رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای رومشکان نیز اظهار داشت: در تمام محورها بارندگی داریم اما هیچگونه خللی در تردد وسایل نقلیه ایجاد نشده است و دو اکیپ راهداری با دو دستگاه ماشین آلات در حال آماده باش هستند.

محسن ‌ملکی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای الشتر با اشاره به اینکه بارش باران را در تمام محورهای شهرستان شاهد هستیم، اما تردد روان برقرار است، افزود: دو اکیپ راهداری با ۶دستگاه ماشین آماده باش هستند.

نظر شما